یک‌شنبه 6 آبان 1403

آغاز جلسه مهم والیبال ایران در حضور معاون وزیر!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آغاز جلسه مهم والیبال ایران در حضور معاون وزیر!

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون والیبال به ریاست معاون وزیر ورزش و جوانان در شهر بانه آغاز شد.

به گزارش "ورزش سه"، در راستای اهداف و سیاست های کلان و نوین فدراسیون والیبال برای رشد و توسعه والیبال در سراسر کشور و با موافقت وزارت ورزش و جوانان مجمع عمومی سالیانه فدراسیون در سال 1403 از ساعت 16:30 دقیقه امروز (پنج‌شنبه 21 تیر) در سالن همایش های هتل هاله (لاله) شهر بانه استان کردستان به ریاست سینا کلهر معاون وزیر ورزش و جوانان آغاز شد.

سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال، احسان درویشی فرماندار شهرستان بانه، آمنه غلام‌ویسی مدیرکل ورزش و جوانان استان، محسن بیگلری نماینده مردم بانه در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان کمیته ملی المپیک، ورزشکاران، داوران، ورزشکاران و دیگر نهادهای عضو مجمع، روسای هیات‌های استانی و.... از جمله شرکت کنندگان در این مجمع هستند.

این مجمع با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. تشریح عملکرد فدراسیون والیبال در سال 1402، تقویم و برنامه‌های فدراسیون والیبال در سال 1403 و همچنین بررسی و تصویب آئین نامه‌های سازمان لیگ، کمیته مربیان، کمیته داوران و مربیگری از جمله محورهای دستور کار این مجمع است. همچنین در این مجمع گزارش حسابرس مستقل، گزارش بازرس و گزارش مالی سال 1402 فدراسیون والیبال ارائه می‌شود.