شنبه 8 اردیبهشت 1403

آغاز فعالیت بیمارستان سیار سپاه پاسداران در مناطق سیل زده کرمان

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
آغاز فعالیت بیمارستان سیار سپاه پاسداران در مناطق سیل زده کرمان

سخنگوی سپاه از استقرار و آغاز به کار بیمارستان سیار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیروی زمینی سپاه برای کمک و خدمت رسانی به سیل زدگان رودبار جنوب استان کرمان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - سردار شریف گفت: این بیمارستان شامل 13 دستگاه خودرو مجهز به اتاق عمل، بستری، اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه و سیستم‌های پشتیبانی به همراه 100 نفر کادر از جمله 30 پزشک متخصص است.

بیش از 40 دستگاه ماشین آلات مهندسی نیروی زمینی سپاه پاسداران و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) برای انجام عملیات بازگشایی راه‌ها و جاده‌های مسدود شده روستایی در مناطق سیل زده استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان فعال هستند.

صبح امروز نیز رئیس جمهور پس از بازگشت به کشور وارد جیرفت کرمان شد و ضمن بازدید از مناطق سیل‌زده از نزدیک با مردم این مناطق گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی پس از حضور در مناطق سیل‌زده جنوب کرمان در جلسه‌ای مشترک با حضور استاندار، فرمانده سپاه ثارالله استان و فرمانده نیروی انتظامی کرمان آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده را بررسی کرد.

رئیس‌جمهور در این جلسه دستور داد از همه امکانات برای رفع فوری مشکلات مردم و جبران خسارت‌ها و استحکام بخشی سیل‌بند‌ها استفاده شود.