جمعه 13 مهر 1403

آغاز مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی در استان زنجان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
آغاز مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی در استان زنجان

محسن سهندی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زنجان گفت: در راستای کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی در استان زنجان آغاز می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن سهندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در راستای اجرای مرحله پنجم طرح شهید قاسم سلیمانی، رزمایش افتتاح مرکز واکسیناسیون خودرویی و واکسیناسیون خانه به خانه آغاز به کار می‌کند.

وی با بیان اینکه همزمان با برگزاری مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی، رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه اجرایی می‌شود، افزود: در این مرحله توزیع بسته‌های معیشتی نیز به صورت هوشمند خواهد بود. این مسئول بیان داشت: واکسیناسیون خودرویی از فردا ساعت 10 صبح با حضور سردار کرمی، فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان آغاز به کار کرده و در این مرحله از طرح شهید قاسم سلیمانی واکسیناسیون خانه به خانه نیز اجرایی شده و بسیجیان نسبت به واکسیناسیون اقدام میکنند. فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زنجان با بیان اینکه تشدید فعالیت تیم های نظارتی از ویژگی های این مرحله طرح شهید سلیمانی است، افزود: در حال حاضر 600 نفر در تیم های نظارتی فعالیت دارند. سهندی با اشاره به اینکه پخش ماسک در بین مردم، مغازه داران و اصناف از جمله برنامه های این مرحله طرح شهید سلیمانی است، عنوان کرد: تشدید فعالیت های مرکز ایزالاسیون هتل سپهر زنجان از دیگر برنامه های این مرحله طرح شهید سلیمانی است. وی خاطرنشان کرد: مراکز واکسیناسیون مجموعه ورزشی امام علی (ع)، شهید باکری، شهید عیوضعلی حسنی و حوزه شهید صدوقی در این مرحله در نظر گرفته شده است. این مسئول با بیان اینکه ویژگی خاص این مرحله انجام واکسیناسیون خانه به خانه است، افزود: این گروه‌ها با مراجعه به افرادی که در گروه‌های سنی اعلام شده هستند اما برای واکسیناسیون مراجعه نکرده‌اند، کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند. فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زنجان تصریح کرد: بسیج خواهران نیز در بخش‌های مراقبت و رهگیری فعالیت کرده و مسئول تماس با افرادی هستند که برای واکسیناسیون مراجعه نکرده‌اند. انتهای پیام /