دوشنبه 16 مهر 1403

آلفونسو دیویس:/ الان فقط به پیروزی با بایرن فکر می‌کنم، نه رئال!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آلفونسو دیویس:/ الان فقط به پیروزی با بایرن فکر می‌کنم، نه رئال!

آلفونسو دیویس می‌گوید در حال حاضر تمرکزش فقط روی پیروزی در مسابقات پیش رو با بایرن مونیخ است.

به گزارش "ورزش سه"، دیویس یکی از بازیکنانی است که در چند ماه گذشته جنجال بسیاری درباره جدایی احتمالی او از بایرن مونیخ به وجود آمده و بسیاری از رسانه‌های آلمانی و اسپانیایی معتقد هستند که او قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده به باشگاه رئال مادرید ملحق شود و پیراهن این تیم را به تن کند.

قرارداد این ستاره کانادایی با بایرن مونیخ در پایان فصل جاری در تابستان سال آینده به اتمام خواهد رسید و مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با او بی‌نتیجه بوده و همین اتفاق بیش از پیش به شایعات پیرامون جدایی او از این باشگاه دامن زده است و حتی صحبت از توافق نهایی او با رئال مادرید به گوش می‌رسد.

با این حال، این بازیکن در واکنش به تمامی این شایعات مدعی است که تعهدش به بایرن مونیخ همچنان پابرجاست و در تلاش است که بهترین عملکرد ممکن را برای این تیم به نمایش بگذارد و در گفت‌وگو با ESPN بار دیگر بر این موضوع تاکید کرد.

دیویس در این گفت‌وگو اظهار داشت: «در حال حاضر تمام تمرکز من روی این است که سالم بمانم و بتوانم در هر بازی برای باشگاهی که در این بازه زمانی بازیکنش هستم و در آن حضور دارم به میدان بروم. به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنم. تمرکزم روی اتفاقاتی که قرار است در آینده رخ دهد نیست. تمام تمرکزم در حال حاضر روی این است که بتوانم سالم بمانم و به تیمم برای کسب پیروزی کمک کنم.»

آلفونسو دیویس:/ الان فقط به پیروزی با بایرن فکر می‌کنم، نه رئال! 2