یک‌شنبه 1 مهر 1403

آلفونسو دیویس:/ فعلا بی‌خیال رئال، فقط بایرن مونیخ!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آلفونسو دیویس:/ فعلا بی‌خیال رئال، فقط بایرن مونیخ!

آلفونسو دیویس تاکید دارد که تمرکزش در حال حاضر فقط روی درخشش با پیراهن بایرن مونیخ است.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد آلفونسو دیویس با بایرن مونیخ در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و مدیران باشگاه علاقه زیادی دارند که قرارداد جدیدی را با او امضا کنند و مذاکرات با مدیر برنامه او از چند ماه قبل به صورت جدی برای تمدید قراردادش آغاز شده است.

این در حالی است که با علاقه زیادی به رئال مادرید دارد و گفته می‌شود که مدیران این باشگاه امیدوار هستند که بتوانند او را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان به خدمت بگیرند و قصد دارند از ماه ژانویه به صورت جدی برای نهایی کردن این انتقال وارد عمل شوند.

دیویس در گفتگو با بیلد در پاسخ به سوالی درباره آینده‌اش و تصمیم نهایی برای فصل بعد اظهار داشت:«تمام تمرکز من روی بایرن است. من در حال حاضر اینجا برای بایرن مونیخ بازی می‌کنم و این چیزی است که روی آن تمرکز دارم. من می‌خواهم در تمامی دیدارهای به پیروزی برسیم. به همین دلیل الان به آینده فکر نمی‌کنم. بدون توجه به این که قرار است در این باشگاه بمانم یا بروم، جایگاه بایرن همیشه در قلبم است.»

او در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است قراردادش را تمدید کند گفت:«این سوالی خوبی است. باید در این باره با مدیر برنامه‌ام صحبت کنید. تمرکز من در حال حاضر روی پیروزی در تمامی دیدارها است. من به مسائل دیگر در حال حاضر فکر نمی‌کنم.»