چهارشنبه 4 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه ورزش سه

گرت ساوت‌گیت رسما فهرست نهایی تیم ملی انگلیس برای یورو 2024 را معرفی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از انتشار یک‌باره بخشی از آلبوم عکس‌های کاخ گلستان در فضای مجازی، این مجموعه تاریخی در واکنش به این اقدام با تاکید بر اینکه «شیء یا آلبومی از کاخ گلستان مفقود نشده است»، توضیح داد که «بخشی کوچکی از آلبوم عکس‌های تاریخی این کاخ منتشر شده و به‌زودی آلبوم‌های عکس بیشتری از عکسخانه کاخ گلستان منتشر می‌شود.» پس از انتشار یک‌باره بخشی از آلبوم عکس‌های کاخ گلستان در فضای مجازی، این مجموعه...

وب‌گاه ورزش سه

برنامه تیم ملی پرتغال برای زمان‌بندی اضافه شدن کریستیانو رونالدو، کاپیتان و ستاره بزرگ تیم به کمپ سلسائو مشخص شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از انتشار یک‌باره بخشی از آلبوم عکس‌های کاخ گلستان در فضای مجازی، این مجموعه تاریخی در واکنش به این اقدام با تاکید بر اینکه «شیء یا آلبومی از کاخ گلستان مفقود نشده است»، توضیح داد که «بخشی کوچکی از آلبوم عکس‌های تاریخی این کاخ منتشر شده و به‌زودی آلبوم‌های عکس بیشتری از عکسخانه کاخ گلستان منتشر می‌شود.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

مردی نروژی هنگام پاک‌سازی بخشی از زمین مزرعه خود، شمشیری کمیاب از عصر وایکینگ‌ها کشف کرد که گمان می‌رود قدمت آن به 1000 سال برسد. به نظر می‌رسد این سلاح باستانی نوع کمیابی از شمشیر آهنینی باشد که در امپراتوری فرانک ساخته‌شده است. مردی نروژی هنگام پاک‌سازی بخشی از زمین مزرعه خود، شمشیری کمیاب از عصر وایکینگ‌ها کشف کرد که گمان می‌رود قدمت آن به 1000 سال برسد. به نظر می‌رسد این سلاح باستانی...

وب‌گاه ورزش سه

ژوزه مورینیو درباره یورو 2024 پیش‌بینی جالبی داشته و معتقد است یکی از تیمهایی که کمتر کسی انتظارش را دارد قهرمان اروپا خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

مارکو رویس با دورتموند در سال 2014، 2015 و 2018 قهرمان سوپر جام فوتبال آلمان شد. همچنین در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا 14-2013 قرار گرفت و در سال 2017 نیز به قهرمانی جام حذفی آلمان دست‌یافت. در سال 2013 از نگاه بلومبرگ، رویس به عنوان چهارمین فوتبالیست برتر جهان شناخته شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دنبال سخنان پوتین و تهدیدش به ارسال سلاح برای مخالفین آمریکا و تنها چند روز پس از آنکه دولت آمریکا مجوز استفاده اوکراین از تسلیحات غربی علیه خاک روسیه را داد، بایدن گفت که واشنگتن اجازه استفاده از تسلیحات آمریکایی علیه مسکو یا کرملین را نداد.

وب‌گاه ورزش سه

جیمز مدیسون بعد از حذف شدن غیرمنتظره از تیم ملی انگلیس برای شرکت در یورو 2024 سکوتش را شکست و گفت عمیقا ناراحت و عصبانی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک در نامه‌ای خطاب به شورای امنیت سازمان ملل با رد ادعاهای مطرح‌شده علیه ایران در قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تشریح مواضع خود پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه الف

سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک در نامه‌ای خطاب به شورای امنیت سازمان ملل با رد ادعاهای مطرح‌شده علیه ایران در قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تشریح مواضع خود پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متا با 11 شکایت از اتحادیه اروپا برای استفاده از داده‌های شخصی برای آموزش مدل‌های هوش‌مصنوعی مواجه شد.

وب‌گاه تابناک

کاهش شدید حجمی مستقیم صادرات، عدم پرداخت مطالبات شرکت های تولیدی پگاه، فروش ریالی محصولات صادراتی که نقطه ثقل ارزآوری برای کشور و شرکت های تولیدی پگاه می بود، نگهداری ارز در صندوق شرکت که توام به حضور پلیس در آنجا گردید، خواب مبالغ سنگین ارزی در خارج کشور، عدم همراهی با سیاست های شرکت مادر و بالادستی، زیان شدید ارزی به درآمد پگاه نسبت به میزان بودجه، لاینحل ماندن پرونده های قضایی بین...

وب‌گاه ورزش سه

دیروز گوردون هربرت، مربی تیم ملی بسکتبال آلمان، در هرتزوگناوراخ حاضر شد تا با ملی پوشان فوتبال دیدار کرده و برایشان حرف بزند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم‌های ملی والیبال صربستان، فرانسه، برزیل و آلمان در ادامه هفته دوم لیگ ملت‌ها موفق به شکست حریفان خود شدند اما اسلوونی و ژاپن همچنان در رتبه‌های اول و دوم جدول قرار دارند.