چهارشنبه 4 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده روسیه در وین گفت: چین و روسیه به قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی رای منفی دادند چراکه این قطعنامه به شکل حائز اهمیتی همکاری میان تهران و مدیرکل آژانس اتمی را پیچیده‌تر خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه ایران در واکنش به قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بیانیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اقدام دیروز شورای حکام آژانس با هیچیک از قوانین و مقررات این نهاد بین‌المللی همخوانی و انطباق ندارد. از این روی باید علت صدور این قطعنامه را در نقاط دیگری، بیرون از برنامه هسته‌ای ایران جست‌وجو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای حکام 35عضوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه قطعنامه‌ای را تصویب کرد که در آن از ایران می‌خواهد همکاری‌های خود با این سازمان را افزایش دهد و ممنوعیت اخیر خود را برای بازرسان ارشد لغو کند. این قطعنامه که توسط بریتانیا، فرانسه و آلمان پیشنهاد شد، با 20رای موافق، 2رای مخالف و 12رای ممتنع به تصویب رسید. تهران تهدید کرده است که از طریق کاهش بیشتر نظارت بر فعالیت‌های هسته‌ای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تروئیکای اروپا از صدور قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی استقبال کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ایران در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز سه‌شنبه در سخنرانی اعلام کرد که پیش‌نویس این قطعنامه بر روی جو مثبت لازم برای همکاری بیشتر میان ایران و آژانس اتمی تاثیرگذار خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران در پاسخ به اقدام سیاسی و غیرسازنده شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای صدور قطعنامه علیه ایران، گفت: مقابل فشارهای سیاسی از حقوق مسلم خود کوتاه نمیآییم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهم نیست که مسکو در اوکراین چه ضررهایی متحمل می‌شود، مهم نیست که خطوط مقدم هنگام پایان جنگ کجا هستند، روسیه همچنان یک هشتم خاک روی زمین را اشغال خواهد کرد و همچنان یکی از مهم‌ترین بازیگران ژئوپلیتیکی خواهد بود.

وب‌گاه الف

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران در پاسخ به اقدام سیاسی و غیرسازنده شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای صدور قطعنامه علیه ایران، ضمن تاکید بر اینکه مقابل فشارهای سیاسی از حقوق مسلم خود کوتاه نمی‌آییم، از کشورهای غربی خواست راه تعامل و همکاری را در پیش گیرند.

وب‌گاه ورزش سه

لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، می‌گوید از انتخاب آنتونیو کونته به عنوان سرمربی جدید ناپولی خوشحال است اما نمی‌خواهد به تمامی اتفاقات باشگاه سابقش واکنش نشان دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«آندری سیبیها» معاون وزیر خارجه اوکراین در سفر به پکن از چین درخواست کرد تا در کنفرانس صلح سوئیس درباره اوکراین شرکت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع آلمان امروز اعلام کرد: آلمان باید تا سال 2029 برای جنگ آماده شود.

وب‌گاه عصر ایران

در قطعنامه پیشنهادی انگلیس، فرانسه و آلمان، علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان که روز چهارشنبه 16 خرداد 1403 در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تصویب رسید به نسبت گذشته رای کمتری به این قطعنامه داده شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر دفاع آلمان امروز اعلام کرد: آلمان باید تا سال 2029 برای جنگ آماده شود.