چهارشنبه 4 مهر 1403

آلمان

آلمان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهم نیست که مسکو در اوکراین چه ضررهایی متحمل می‌شود، مهم نیست که خطوط مقدم هنگام پایان جنگ کجا هستند، روسیه همچنان یک هشتم خاک روی زمین را اشغال خواهد کرد و همچنان یکی از مهم‌ترین بازیگران ژئوپلیتیکی خواهد بود.

وب‌گاه الف

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران در پاسخ به اقدام سیاسی و غیرسازنده شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای صدور قطعنامه علیه ایران، ضمن تاکید بر اینکه مقابل فشارهای سیاسی از حقوق مسلم خود کوتاه نمی‌آییم، از کشورهای غربی خواست راه تعامل و همکاری را در پیش گیرند.

وب‌گاه ورزش سه

لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، می‌گوید از انتخاب آنتونیو کونته به عنوان سرمربی جدید ناپولی خوشحال است اما نمی‌خواهد به تمامی اتفاقات باشگاه سابقش واکنش نشان دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«آندری سیبیها» معاون وزیر خارجه اوکراین در سفر به پکن از چین درخواست کرد تا در کنفرانس صلح سوئیس درباره اوکراین شرکت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع آلمان امروز اعلام کرد: آلمان باید تا سال 2029 برای جنگ آماده شود.

وب‌گاه عصر ایران

در قطعنامه پیشنهادی انگلیس، فرانسه و آلمان، علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان که روز چهارشنبه 16 خرداد 1403 در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تصویب رسید به نسبت گذشته رای کمتری به این قطعنامه داده شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر دفاع آلمان امروز اعلام کرد: آلمان باید تا سال 2029 برای جنگ آماده شود.

وب‌گاه فرارو

هنر نقاشی صخره‌ای در ونزوئلا، یکی از بزرگ‌ترین حکاکی‌هایی است که تاکنون یافت شده و قدمت آن به 2000 سال قبل برمی‌گردد. نقش مار‌های 40متری جزو شاخص‌ترین این آثار است.

وب‌گاه الف

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اقدامی سیاسی، قطعنامه‌ای را علیه ایران تصویب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

8 کشور بلاروس، چین، ایران، نیکاراگوئه، روسیه، سوریه، زیمبابوه و ونزوئلا در بیانیه‌ای مشترک در حمایت از تهران به قطعنامه سه کشور اروپایی علیه ایران در شورای حکام آژانس واکنش نشان دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، کشور‌های بلاروس، چین، ایران، نیکاراگوئه، روسیه، سوریه، زیمبابوه و ونزوئلا در بیانیه‌ای مشترک در مورد بند ج 6 دستور کار «موافقت‌نامه پادمان ان‌پی‌تی با جمهوری اسلامی ایران» اعلام کردند که پیش‌نویس قطعنامه با هدف سوء‌استفاده از وقفه موقت در همکاری بین ایران وآژانس بین‌المللی انرژی اتمی، بدون توجه به تعاملات اخیر بین مدیرکل و مقامات ایرانی است. این بیانیه پیش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 8 کشور عضو آژانس ضمن انتقاد از سیاسی‌کاری غرب در شورای حکام، اعلام کردند پیش‌نویس قطعنامه ارائه‌شده توسط تروئیکای اروپایی با هدف سوء‌استفاده از وقفه موقت در همکاری بین ایران وآژانس بین‌المللی انرژی اتمی و بدون توجه به تعاملات اخیر بین مدیرکل و مقامات ایرانی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بلاروس، چین، ایران، نیکاراگوئه، روسیه، سوریه، زیمبابوه و ونزوئلا در بیانیه‌ای مشترک در واکنش به قطعنامه سه کشور اروپایی علیه ایران در شورای حکام آژانس تاکید کردند که این مسئله فراتر از هنجارهای احتمالی رویده و آداب دیپلماتیک است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، شبکه تلویزیونی رویترز در گزارشی از تصویب قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی خبر داد. در بخشی از بیانیه ضدایرانی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی بدون توجه به خروج یکجانبه آمریکا از توافق هسته‌ای سال 2015 همراه با نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل و تداوم انفعال تروئیکای اروپایی طرف تهران در این توافق، با طرح ادعایی مضحک...