چهارشنبه 4 مهر 1403

آلمان

آلمان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «ساین»، «به وقت شام»، «موقعیت مهدی»، «بیست و چهار»، «ایستاده در غبار»، «چای سرد»، «شهر بتنی»، «دختر الهام»، «اسنودن»، «پدر و سرباز»، «ورود سگ و ایتالیایی ممنوع»، «دفتر کاراگاهی هنکا و کیویموتکا»، «بازی مهره سفید»، «سوار در باران»، «نامادری»، «رد گربه»، «دکتر دون اور»، «سفر آیلو»، «من دنیل بلیک هستم»، «رهایی»،...

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده دائم چین در آژانس بین المللی انرژی اتمی، روز چهارشنبه در وین گفت: تقابل، موضوع هسته‌ای ایران را حل نخواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

کریستین اریکسن، هافبک تیم ملی دانمارک، سه سال پس از بازی مقابل فنلاند به میزبانی ورزشگاهی که در آن به مرگ نزدیک شده بود، برای برد مقابل سوئد یک گل دیدنی زد.

وب‌گاه الف

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه در پاسخ به علی نادری مدیرعامل ایرنا در جریان گفت و شنود با مدیران برخی رسانه‌های جهان در سن پترزبورگ گفت: شهید رئیسی نقش مهمی در گسترش روابط تهران - مسکو داشت و دستاوردهایی که در زمان ریاست‌جمهوری وی به دست آمده است، همچنان حفظ و دنبال خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

این برای چهارمین بار پس از اجرای برجام و بسته‌شدن پرونده ادعاهای پادمانی درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران است که کشورهای غربی با صحنه‌گردانی رژیم صهیونیستی، علیه ایران قطعنامه ارائه می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیروز شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نشست فصلی خود قطعنامه‌ای علیه برنامه هسته‌ای کشورمان صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتباع روسیه در آلمان به اتهام برنامه‌ریزی برای حمله به تاسیسات نظامی دستگیر شده‌اند. دادستان‌های انگلیسی ادعا می‌کنند که ماموران روسی انباری را که حاوی کمک‌های مالی برای اوکراین بود به آتش کشیدند. سوئد در حال تحقیق در مورد اقدامات خرابکارانه تحت حمایت روسیه است. دولت چک مسکو را به خرابکاری در راه آهن خود نیز متهم می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی در کنار چند نوستالژی از فیلم‌های جدیدی هم رونمایی می‌کند که برای اولین بار به آنتن تلویزیون می‌رسند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حالی که برنامه هسته‌ای ایران یکی از شفاف‌ترین برنامه‌ها در میان کشورهای عضو آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است و میزان بازرسی حضوری، سرزده و برخط از آن در میان تمامی کشورهای عضو آژانس بی‌نظیر است، دیروز شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نشست فصلی خود قطعنامه‌ای علیه برنامه هسته‌ای کشورمان صادر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

مربی شگفتی‌ساز لیگ بیست و سوم در گفتگویی اختصاصی با ورزش سه درباره این دوره از مسابقات لیگ برتر صحبت کرد و به تمجید از اوسمار ویه‌را پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه ورزش سه

تیم‌های حاضر در جام ملت‌های اروپا نیمکت‌های خاصی را به آلمان خواهند آورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرانسه یک تبعه اوکراینی - روسی را به اتهام تروریسم بازداشت کرد.