سه‌شنبه 3 مهر 1403

آلگری: یوونتوس باید ترس را از خودش دور کند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آلگری: یوونتوس باید ترس را از خودش دور کند

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، می‌گوید بیانکونری تنها در صورتی می‌تواند شرایط بد فعلی را تغییر دهد که پیش از بازی‌های بزرگ ترس را از خود دور کند.

به گزارش "ورزش سه"، شرایط بحرانی یوونتوس امشب بعد از شکست 2-0 این تیم مقابل میلان وخیم‌تر شد و حالا همه انتظار دارند یکی از اولین واکنش‌های مدیران باشگاه به این شرایط اخراج آلگری، سرمربی این تیم، باشد.

یوونتوس امشب در سن‌سیرو مقابل میلان 2-0 شکست خورد تا بعد از گذشت 9 هفته از فصل جدید با 13 امتیاز در رتبه هشتم سری آ قرار بگیرد. آلگری که در هفته هشتم بعد از پیروزی 3-0 مقابل بولونیا موقتا از خطر اخراج فرار کرده بود با شکست امشب مقابل روسونری بار دیگر با فشارهایی شدید مواجه شده است.

سرمربی یوونتوس در پایان بازی به خبرنگاران گفت شرایط بحرانی تیمش را قبول دارد ولی بیانکونری برای عبور از این شرایط باید پیش از بازی‌های بزرگ ترس را از خود دور کند.

آلگری بعد از شکست یوونتوس مقابل میلان گفت:" ما بعد از پیروزی در هفته قبلی سری آ و پیروزی در چمپیونزلیگ احساس کردیم فضای منفی چند هفته قبل را پشت سر گذاشته‌ایم. ولی دوباره امشب با این باخت به آن فضای منفی برگشتیم.

خیلی حیف شد چون در بیست تا بیست و پنج دقیقه اول بازی خوب بودیم ولی بعد بدون اینکه حتی حریف فشار خاصی وارد کند عقب و عقب‌تر رفتیم. ما تعداد زیادی پاس بی‌دقت دادیم که هیچکدام به مقصد نرسید. تیمی که مرتکب چنین اشتباهاتی بشود نباید شک کند که مجازات خواهد شد و بهای اشتباهاتش را خواهد پرداخت.

پاول ندود قبل از این بازی گفته بود که تیم از نظر فیزیکی دچار مشکل است. ولی ما مشکل روحی هم داریم. شرایط در حال حاضر اصلا خوب نیست. ما در مقابل تیمهایی که در نیمه پایین جدول هستند امتیازهای زیادی از دست داده‌ایم و قبل از بازی‌های بزرگ باید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم. اگر پیش از این بازی‌ها ترس را از خودمان دور نکنیم امکان ندارد نتیجه بگیریم".

آلگری: یوونتوس باید ترس را از خودش دور کند 2