پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

آل‌نعمه: جایگاه فولاد در این قسمت از جدول نیست!

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
آل‌نعمه: جایگاه فولاد در این قسمت از جدول نیست!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، احمد آل‌نعمه در نشست خبری بعد از دیدار فولاد خوزستان مقابل سپاهان در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: نمی‌دانم چه بگویم. جا دارد از هواداران عزیزمان که امروز سنگ تمام گذاشتند و تیم و تیم را تشویق کردند قدردانی کنم. به عنوان نفر اول تیم از هواداران فولاد و مردم خوزستان عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم امشب نتیجه لازم را به دست بیاوریم. همچنین به بازیکنان...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، احمد آل‌نعمه در نشست خبری بعد از دیدار فولاد خوزستان مقابل سپاهان در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: نمی‌دانم چه بگویم. جا دارد از هواداران عزیزمان که امروز سنگ تمام گذاشتند و تیم و تیم را تشویق کردند قدردانی کنم. به عنوان نفر اول تیم از هواداران فولاد و مردم خوزستان عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم امشب نتیجه لازم را به دست بیاوریم. همچنین به بازیکنان تیمم خسته نباشید می‌گویم.

وی ادامه داد: امشب اشتباهات فردی کمر تیم ما را شکست. دو گل حریف روی اشتباه فردی ما رقم خورد. شروع خوبی داشتیم و نیمه اول پایاپای دنبال شد، اما در نیمه دوم روی اشتباهات فردی بازی را از دست دادیم. سه امتیازی را که امشب خیلی به آن نیاز داشتیم نتوانستیم به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از داوری گله‌مندم، زیرا داور یک گل سالم ما را آفساید اعلام کرد، در حالی که آفساید نبود. نیمه دوم نیز در محوطه جریمه توپ به دست رامین رضاییان برخورد کرد. داور روی بازی و نتیجه بسیار تاثیر داشت. باز هم از هواداران و مردم خوزستان بابت این شکست عذرخواهی می‌کنم.

آل‌نعمه خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم در بازی بعد جبران کنیم. هنوز بازی‌های زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و قطعاً جایگاه فولاد اینجای جدول نیست. چهار بازی است که هدایت فولاد را بر عهده دارم که همراه با قرعه‌های سخت بوده است. البته از نظر فوتبالی رو به پیشرفت هستیم و قطعاً جایگاه فولاد انتهای جدول نیست.

انتهای پیام /