سه‌شنبه 12 تیر 1403

آمار جدید شهدای فلسطین + تعداد زخمی ها

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
آمار جدید شهدای فلسطین + تعداد زخمی ها

اقتصادنیوز: منابع درمانی در غزه یکشنبه شب اعلام کردند که از صبح امروز 22 فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه شهید شدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، منابع فلسطینی اعلام کردند که 22 فلسطینی در مناطق مختلف غزه در حملات هوایی رژیم صهیونیستی شهید و ده‌ها نفر نیز زخمی شدند.

این در حالی است که رزمندگان مقاومت فلسطین امروز (یکشنبه) از انجام چند عملیات علیه نظامیان رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف نوار غزه و وارد کردن ضربات سنگین به آنها خبر دادند.

پس از گذشت حدود 9 ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

خبر مرتبط جهاد اسلامی فلسطین این پایگاه اسرائیل را موشک‌باران کرد

اقتصادنیوز: شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از حمله موشکی به یکی از مواضع نظامی ارتش اسرائیل خبر داد.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده باخته و حتی پس از حدود 9 ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه از دست داده است.

خبر مرتبط فریاد حامیان فلسطین در پایتخت اتریش برای آتش بس غزه

اقتصادنیوز: شماری از حامیان فلسطین روز شنبه در وین پایتخت اتریش تظاهرات و حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه را بار دیگر محکوم کردند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
آمار جدید شهدای فلسطین + تعداد زخمی ها 2
آمار جدید شهدای فلسطین + تعداد زخمی ها 3