سه‌شنبه 12 تیر 1403

آمریکا میانجی آتش‌بس شد / گزینه‌های واشنگتن برای صلح

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
آمریکا میانجی آتش‌بس شد / گزینه‌های واشنگتن برای صلح

اقتصادنیوز: یک رسانه آمریکایی فاش کرد واشنگتن گزینه های مختلفی برای جلوگیری از تشدید تنش میان حزب‌الله و رژیم صهیونیستی را در دست بررسی دارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، مقامات آمریکایی از ترس درگیری تمام عیار میان حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی، تلاش برای جلوگیری از درگیری را در دستور کار دارند.

روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» روز شنبه گزارش داد که مقامات آمریکایی در حال کار بر روی گزینه های مختلف برای حل مناقشه میان رژیم صهیونیستی و لبنان هستند.

در بخشی از گزارش واشنگتن پست آمده است که جنبش حزب الله می گوید تا زمانی که رژیم صهیونیستی به حمله زمینی خود به غزه پایان ندهد، از مرزهای شمالی اراضی اشغالی عقب نشینی نخواهد کرد.

این گزارش به نقل از منابع آگاه خود می افزاید در حالی که مقامات آمریکایی خواسته های حزب الله را در این باره به رسمیت می شناسند، آنها همچنین در حال کار بر روی گزینه های دیگر برای کاهش تنش میان دو طرف هستند.

رسانه های رژیم صهیونسیتی امروز از حمله موشکی به شهرک کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سه موشک از جنوب لبنان به سمت تل حای و مسکافعام در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

این رسانه صهیونیست مدعی شد که این حمله تلفات و خساراتی در پی نداشته است. در همین حال، رادیو رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد سه موشک به سمت منطقه اصبع الجلیل شلیک شده است.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید