شنبه 21 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی (نصر) از تهیه نظام نوین رتبه بندی مراکز آموزش عالی علوم پزشکی کشور خبر داد و گفت: این نظام با توجه به ویژگی های مثبت تمام رتبه بندی ها تهیه می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد قائدی؛ جذب و گزینش؛ مسئله‌ای که مدت هاست آموزش و پرورش را درگیر خود کرده و ثمره آن وجود معلمانی است که دارای صلاحیت کافی برای امر تعلیم و تربیت نیستند. گزینش نابخردانه و معیوب در آموزش و پرورش که از چند مسئله ساده میگذرد و همان مسائل نیز توسط کاسبان آموزشی به صورت کتاب، جزوه، صفحات و. به فروش گذاشته می‌شوند. فرایند گزینش نادرست، مرکز ثقل نظام...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیمی از دانشمندان یک قفل منطقی مدار یکپارچه طراحی کرده‌اند که گامی رو به جلو در محافظت از دستگاه‌های الکترونیکی در برابر حملات سایبری به‌شمار می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آموزش عالی روزهای پرخبری را در دومین هفته دی گذراند؛ دانشجویان در سومین سال شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با برپایی مراسم مختلف یاد او را گرامی داشتند؛ وزیر علوم نیز قطع سراسری اینترنت در روزهای برگزاری کنکور (29 و 30 دی) را رد کرد و گفت: فقط در محدوده‌های برگزاری آزمون اینترنت قطع می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک روش درمانی تازه ممکن است در آینده تزریق های همیشگی برای درمان رماتیسم مفصلی را پایان داده و بجای آن از قرص برای انتقال دارو استفاده کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته گذشته اخبار فراوانی از جنس آموزش و فناوری در دانشگاه‌ها منتشر شد که برای دانشجویان حائز اهمیت بود. برای مرور برخی از این اخبار با ما همراه باشید. پیگیری تخلفات اخیر دانشجویان در کمیته انضباطی با جدیت انجام می‌شود به نقل از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در خصوص حوادث رخ داده از ابتدای نیمسال جاری در دانشگاه به دعوت بسیاری از اقشار مختلف و...

خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در حالی که سال گذشته میلادی تلسکوپ فضایی «جیمز وب» با تصاویر خود علاقمندان به فضا را حیرت زده کرد، در سال جدید میلادی نیز شاهد برخی فعالیت‌ها در حوزه اکتشافات فضایی خواهیم بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس با صدور بیانیه‌ای اقدامات یک کانال تلگرامی را محکوم کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم‌الله الرحمن الرحیم در روز‌های اخیر کانال تلگرامی جدید التاسیسی دست به اقدامات ناصحیحی زده و با انتشار اطلاعات شخصی برخی از دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس، به خیال خود سعی در مقابله با عناصر ضدانقلاب دارد. این کانال تصاویر و...