شنبه 21 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص جلوگیری از بروز تقلب در آزمون سراسری گفت: به منظور جلوگیری از بروز تقلب در آزمون سراسری اقدامات زیادی انجام شده که کمترین آن قطع اینترنت است.

خبرگزاری مهر

وزیر علوم درباره قطع اینترنت در زمان برگزاری نوبت اول کنکور در روزهای 29 و 30 دی ماه توضیح داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، قطع اینترنت محدوده‌های برگزاری کنکور را یکی از راهکارهای جلوگیری از بروز تقلب دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، پیمان صالحی، معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پنجشنبه در اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، با اشاره به آمار قرارداد‌های ارتباط با صنعت دانشگاه‌ها در سال 1401 گفت: تاکنون 10 هزار و 800 قرارداد ارتباط با صنعت داشتیم و مبلغ این قرارداد‌ها 4 هزار و 700 میلیارد تومان بوده است. با توجه به ظرفیت اعضای هیات علمی، این...

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: آیت الله صافی گلپایگانی در دفاع از ارزش ها، حریم ولایت و امامت کم نظیر بود و تمام حرکات و گفتار خود را با رضایت پروردگار متعال تنظیم می کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وحید حدادی‌اصل، قائم مقام وزیر علوم در حوزه بین الملل امروز در اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و علم و فناوری سراسر کشور با اشاره به موضوع محدودیت تحصیل دختران افغانستانی گفت: به دلیل اینکه موضوع دختران دانشجوی افغانستانی خاص است، شرایط حضور مجازی را برای آن‌ها فراهم کرده‌ایم و به احتمال زیاد بعضی از دانشگاه‌ها، تعدادی از دانشجویان...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون پژوهشی وزارت علوم با بی‌سابقه خواندن تدوین قانون جهش دانش‌بنیان گفت: دانشگاه‌ها موظفند کارگروه ارتباط با صنعت تشکیل دهند. رؤسا نباید اتاق‌نشین باشند و باید به سمت صنایع بروند و آن‌ها را از آیین‌نامه‌ها آگاه کنند تا بتوانند قرادادهای ارتباط با صنعت را افزایش دهند.

خبرگزاری مهر

اهواز - استاندار خوزستان گفت: باید اتاق فکری در دانشگاه‌های خوزستان تشکیل شود تا مطالعات لازم را برای ارتقای استان انجام دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها روز پنجشنبه در اجلاس روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی که در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، اظهار داشت: روسای دانشگاه‌ها با چند آزمون در آغاز سال تحصیلی جدید مواجه شدند. فتنه ترکیبی و جنگ شناختی دشمن علیه نظام و انقلاب اسلامی در این زمان شکل گرفت که بدنه اصلی آن در نبرد با...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت فناوری، رباتی را طراحی کرده است که به عنوان وکیل در دادگاه به موکلش مشاوره می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم‌مقام وزیر علوم در حوزه بین‌الملل گفت: 2 سازمان بین‌المللی، تامین هزینه‌های تحصیل دانشجویان دختر افغانستانی را پذیرفته‌اند و در این زمینه بار مالی به دانشگاه‌ها و وزارت علوم تحمیل نمی‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی رئیس جمهور در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سرلشکر منصور ستاری، اظهار داشت: نخبه واقعی کسی است که ویژگی‌ها و صفات خوب و بارزی نسبت به دیگر افراد جامعه داشته باشد. یکی از این صفات بارز، میهن پرستی است که تفاوت جدی با میهن دوستی دارد. میهن پرستی به معنای ایستادن در کنار وطن و پایداری در مقابل مشکلات و چالش‌های...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی با تاکید بر لزوم بازنگری در حکمرانی آموزش عالی گفت: انتظار از آموزش عالی در نظام انقلابی با نظام عادی متفاوت است؛ انتظار دولت انقلابی سیزدهم نیز از آموزش عالی باید نسبت به سایر دولت‌ها متفاوت باشد.