شنبه 21 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور گفت: نخبه واقعی میهن‌پرست است و در کنار وطن می ایستد و در مقابل مشکلات و چالش های مرتبط با وطن پایداری می‌کند.

خبرگزاری مهر

قائم مقام وزیر درحوزه بین‌الملل درباره ممنوعیت از تحصیل دختران دانشجوی افغانستانی توسط طالبان اظهار داشت: اعلام کرده‌ایم می‌توانیم به این افراد آموزش مجازی دهیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هشتمین نشست تخصصی از سلسله نشست‌های لذت فلسفه با مشارکت مؤسسه فرهنگ و تمدن توحیدی با موضوع «چیستی و نحوه وجود فرهنگ؛ نگرشی نوین به فلسفه فرهنگ» با حضور و سخنرانی آیت‌الله یدالله یزدان‌پناه برگزار شد. در این نشست حجت الاسلام علیرضا قائمی‌نیا، حجت الاسلام رضا غلامی، رضا صمیم و علی جوادی به عنوان ناقد حضور داشتند و سخنرانی کردند. آیت‌الله یزدان پناه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشمندان دقیق‌ترین نقشه پیوندهای ارتباطی میان هیپوکامپ، مرکز کنترل حافظه و سایر قسمت‌های مختلف مغز را ایجاد کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - علی شمسی‌پور در اجلاس روسای دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری گفت: دانشگاه تبریز، گفت‌وگوها را در دانشگاه‌ها آغاز کرد و با همین رویکرد توانست مسائل را حل کند. ما باید به سمت گفت‌وگو برویم تا فاصله‌ها را برطرف کنیم تا به وحدت ملی برسیم.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز جذب وزارت علوم گفت: اساتید ما در جامعه مرجعیت سیاسی دارند و می‌توانند فارغ از رشته‌ای که دارند در مسائل سیاسی اظهار نظر کنند اما باید در چارچوب قوانین اسلامی و انقلابی باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسئول کمیسیون علم و فناوری شورای راهبردی روابط خارجی خطاب به دانشجویان گفت: الگوهای فوق العاده ای در بین شهدا، نیروی هوایی و ارتش وجود دارند که می‌توانید برای رسیدن به اهدافتان از آنها الگوبرداری کنید. تمام این افراد و نوابغ دست‌یافتنی هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز، در اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، خطاب به حاضران گفت: نشان دادید که شخصیت‌های روز‌های سخت هستید و حقیقتاً از این آزمون، شایسته بیرون آمدید. زلفی‌گل افزود: شما فرزندانمان و دانشجویان را به خوبی حفظ و فضایی امن در داخل دانشگاه‌ها و خوابگاه‌ها برای آن‌ها مهیا کردید....

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهارمین همایش دوسالانه بومی سازی کاتالیست در فرایند احیا مستقیم آهن صنعت فولاد در حالی برگزار خواهد شد که شاهد رونمایی از 2 کاتالیست جدید و بهبود یافته مورد استفاده در صنعت فولاد خواهیم بود که به لحاظ کیفی و عملکردی توانسته است در طول 4 سال استفاده در مقیاس نیمه صنعتی در مادول‌های فولادی، استاندارد‌های لازم را با موفقیت بگذراند. ابراهیمی درباره...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خطاب به روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی گفت: در فرهنگ دانشگاهی، مطالبه‌گری و پرسشگری ارزش است؛ شما در برابر مطالبه و سؤال دانشجویان سعه‌صدر و حلم داشتید و به خوبی از فرزندانمان صیانت و حفاظت کردید.

خبرگزاری مهر

بجنورد - رئیس دانشگاه بجنورد گفت: دو عضو هیئت علمی دانشگاه بجنورد از سوی وزارت علوم به عنوان اعضای هیئت علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت انتخاب شدند.

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: توجه به مسئله عفاف و حجاب باید به صورت یک سیاست واحد در دانشگاه‌ها پیگیری شود و به وضعیت گذشته بازگردیم.

خبرگزاری مهر

وزیر علوم خطاب به روسای دانشگاه ها گفت: تجربه خود در ارتباط با مدیریت اعتراضات اخیر را مکتوب کنید. در این بازه زمانی، خون از دماغ دانشجویان نیامد و شما توانستید نمره خوبی کسب کنید.