شنبه 21 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: در مجموعه آموزش عالی، دانشگاه آزاد بالاترین میزان ثبت نام برای ازدواج دانشجویی را دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران در پیامی درگذشت حاج سید حسام‌الدین مقیمی پدر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران را تسلیت گفت. پیام مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون با نهایت تأسف و تأثر درگذشت حاج سید حسام‌الدین مقیمی از عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه، خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز در جلسه ستاد ازدواج دانشگاهیان با اشاره به ازدواج دانشجویی گفت: صدا و سیما، سینما و نشریات در زمینه ازدواج دانشجویی خوب عمل نکرده اند در صورتی که بسیار مؤثر هستند و باید این نهاد‌ها را به صحنه آورد. وی با اشاره به تجربه ازدواج دانشجویی خود گفت: من نیز 41 سال پیش ازدواج دانشجویی داشتم...

خبرگزاری مهر

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تشکل‌های سیاسی و دانشجویی در زمینه ازدواج دانشجویی خیلی خوب عمل نکرده اند.

خبرگزاری مهر

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه‌های ما برای ساخت خوابگاه متاهلی، زمین به اندازه کافی دارند و مشکلی که وجود دارد این است که دولت به اندازه کافی برای ساخت خوابگاه اعتبار ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با بیان اینکه 13 هزار زوج برای ازدواج دانشجویی در سال 1401 نام نویسی کرده اند، گفت: این آمار روند کاهشی داشته و کاهش مشوق های ازدواج از دلایل این روند است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه تهران، شهید سلیمانی را یک الگوی ناب برای مدیریت جهادی دانست و گفت: اما سبک مدیریتی این شهید بزرگوار یک سبک قابل تقلید صرف و کپی‌برداری نیست، بلکه باید اصیل بودن و خالص بودن رفتارها به عنوان روح در کالبد مکتب شهید سلیمانی مورد عنایت ویژه قرار گیرد.

خبرگزاری مهر

با تصویب شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی برای نخستین بار دوره‌های کاردانی فنی و مهندسی فناوری (کارشناسی ناپیوسته) انرژی‌های تجدیدپذیر در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کاتالیست های جدید و بهبود یافته مورد استفاده در صنعت فولاد در چهارمین همایش دو سالانه بومی سازی کاتالیست در فرایند احیای مستقیم آهن در جزیره کیش رونمایی می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد علی زلفی گل، وزیر علوم در جلسه ستاد ملی ازدواج دانشگاهیان که امروز برگزار شد، گفت: دانشجویان در دوران تحصیلات تکمیلی برای گذراندن دوره پایان نامه آشنایی کافی می‌تواند برای آن‌ها اتفاق بیافتد. وی افزد: سه اقدام در زمینه ازدواج دانشجویی باید انجام شود دانشگاه‌ها زمین کافی برای ساخت خوابگاه متاهلی دارند، اما دولت محدودیت بودجه‌ای دارد و باید...