شنبه 21 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: علما و اندیشمندان جهان اسلام باید تلاش کنند تا با تحلیل درست اوضاع، مسلمانان را با توطئه‌های دشمنان اسلام و قرآن آشنا کنند.

خبرگزاری مهر

یک فرد ناشناس بامداد امروز اقدام به آتش زدن دفتر بسیج دانشجویی یکی از واحدهای دانشگاه آزاد کرد.

خبرگزاری مهر

ادعاهای منتشرشده درباره «قطع حقوق» و «مخالفت دانشگاه با مأموریت پژوهشی خارج از کشور» یک عضو هیأت علمی دانشکدگان علوم دانشگاه تهران پیگیری شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناسان جنگلداری معتقدند باید ترکیب درختان شهرها را به نحوی تغییر داد که در برابر تغییرات اقلیمی مقاوم باشند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: امسال بیش از 40 طرح دانش بنیان با موضوع رسیدگی به مشکلات استان بررسی که 15 طرح آن تایید شد و مجوز فعالیت گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی ماه بیانیه‌ای صادر کرد که در آن بر تلاش این نهاد برای پیشرفت عزت‌مندانه ایران اسلامی تاکید شده است. متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم خروش ملت ایران در حماسه نهم دی‌ماه و دفاع جانانه‌شان از عزت ملی، ارزش‌ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی به مدد تواصی به حق و صبر، آن‌هم پس از تحمل...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل اداره اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران ادعاهای منتشرشده درباره «قطع حقوق» و «مخالفت این دانشگاه با مأموریت پژوهشی خارج از کشور» یک عضو هیأت علمی دانشکدگان علوم این دانشگاه را نادرست اعلام و تاکید کرد: حکم ماموریتی برای وی صادر نشده است بنابراین خروج این استاد دانشگاه ازکشور تخلف اداری است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، به منظور ایجاد و گسترش زمینه‌های همکاری علمی، آموزشی، پژوهشی و فناوری تفاهم‌نامه‌ای میان دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه پلی تکنیک سنت پترزبورگ (Peter the Great St. Petersburg Polytechnic University) منعقد شد. این تفاهم نامه به همت دکتر علی باکوئی، عضو هیات علمی دانشگاه 25 نوامبر 2022 به امضای دو طرف رسید. همکاری در...

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امیرحسین جلیلیان؛ در چهار دهه گذشته، انقلاب و نظام اسلامی با خطرات، فتنه‌ها و توطئه‌های بزرگی از سوی جبهه استکبار روبه رو شده است؛ تمام اراده دشمن در طول چهار دهه گذشته این بوده که از پیشرفت جریان انقلابی و جهادی نظام جلوگیری و در این مسیر از هر ابزاری نیز استفاده کرده است، پس از اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی نتوانست به هدف خود دست پیدا کند، کودتاها و توطئه‌های...

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان از ابلاغ دستورالعمل ویژه ایام امتحانات در قالب طرح «خدا قوت» به دانشگاه‌ها خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تحقیقات جدید حاکی است در صورت عدم اقدام مناسب این امکان وجود دارد که پنگوئن‌های امپراتور قطب جنوب تا سال 2100 میلادی منقرض شوند. همچنین ممکن است گونه‌های دیگر نیز بعد از آنها از بین بروند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان موفق شدند نانوذراتی بسازند که تأثیر شیمی‌درمانی و ایمنی‌درمانی را برای درمان سرطان افزایش می‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرکزاری دانشجو، نیمه شب گذشته، حوالی ساعت 4 بامداد دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه تهران شمال توسط اقدام خرابکارانه فردی ناشناس دچار حریق شد. دوربین های اطراف دفتر بسیج دانشجویی تصاویر فرد ناشناس را ضبط کردند. گفته می شود فرد مذکور ابتدا وارد دانشگاه شده و با پرتاب کوکتل مولوتف به سمت دفتر بسیح دانشگاه این فاجعه را به بار آورده است. آتش تا حدودی در همان ابتدا...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر نوآوری، فناوری و تجاری دانشگاه جامع علمی کاربردی با تاکید بر اینکه مسوولان شناخت کافی از فعالیت این دانشگاه ندارند، گفت: نگاه آنها به دانشگاه معمولا براساس کلاس درس، خوابگاه، تعداد آزمایشگاه های آن است در حالی که کارگاه و آزمایشگاه دانشگاه علمی کاربردی کارخانه، صنایع و بخش تولید است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار شهرستان سقز گفت: بیش از یک هزار کم سواد و بی‌سواد در این شهرستان جذب آموزش‌های سوادآموزی شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. 60 درصد وام‌های دانشجویی نیمسال اول پرداخت شد رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از پرداخت بیش از...