شنبه 21 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهش یک تیم بین‌المللی نشان داد که فقر با اعتیاد به استفاده از رسانه‌های اجتماعی مرتبط است.

خبرگزاری ایرنا

بغداد - ایرنا - اولین شعبه بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران در کربلا پس از دیدار وزرای بهداشت و درمان دو کشور ایران و عراق در بغداد، امروز چهارشنبه افتتاح شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ذاکر صالحی مدیر گروه مطالعات تطبیقی و نوآوری موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی در ابتدای این نشست با اشاره به تاریخچه مباحث تامین مالی واستقلال دانشگاه‌ها گفت: ترکیب اعضای جلسه ترکیب نظر و عمل است و هدف ما مطرح کردن رویکرد‌های موجود و بحث در موردعدالت آموزشی و ضرورت وچگونگی سرمایه گذاری دولت در آموزش عالی است و در نظر داریم با توجه به صحبت‌های...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه پیام نور از آمادگی این دانشگاه برای پذیرش 5 هزار دانشجوی افغان در دوره های آموزش حضوری تا مهرماه 1402 خبر داد.

خبرگزاری مهر

ثبت‌نام پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی از چهارشنبه 7 دی ماه آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز نام نویسی پذیرش دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته این دانشگاه از امروز چهارشنبه هفتم دی ماه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشیار دانشگاه تبریز گفت: برای اینکه خروجی به عدالت آموزشی منجر شود؛ چاره‌ای جز آمایش سرزمین بر اساس نیاز کشور نداریم. دوران نسخه واحد برای همه حوزه های آموزش عالی گذشته است و نیازمند نسخه‌های مختلف براساس زیست بوم و نیاز به اشتغال منطقی هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از معاونت بین‌الملل، در حال حاضر 404 دانشجوی افغانستانی در مقاطع مختلف در دانشگاه تهران مشغول به تحصیل هستند که 140 نفر از آنها خانم هستند. دانشجویان افغانستانی دانشگاه تهران بیشتر در دانشکده حقوق و علوم سیاسی و دانشکدگان فنی دانشگاه تهران تحصیل می‌کنند. در این نشست که با حضور دکتر سید محمد مقیمی رئیس...

خبرگزاری مهر

گردهمایی دانشجویان افعانستانی دانشگاه تهران روز دوشنبه 12 دی ماه 1401 در محل باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

تفاهم نامه همکاری و ایجاد دفتر استانداردسازی در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف به امضاء مدیر کل اداره استاندارد استان تهران و رئیس سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سومین جلسه شورای سیاستگذاری و راهبری شبکه متخصصان آموزش عالی (شماع) با حضور اعضاء و به میزبانی موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی برگزار شد. در این نشست که با دستور کار نهایی سازی دستورالعمل تشکیل میز‌های پژوهشی و بررسی فرم پیشنهادی میز‌های پژوهشی برگزار شد، اعضاء ضمن تصویب شیوه نامه میز‌های پژوهشی، بر راه‌اندازی و فعال‌سازی میز‌ها تأکید کردند...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی سامانه مشابهت‌یاب یکپارچه پروپوزال‌ها، پایان‌نامه‌ها و رساله‌های این دانشگاه خبر داد.