شنبه 21 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تحول الگواره‌ای شناختی، نهادی و فرآیندی در جایگاه، اهداف، حوزه‌های ماموریتی، شرح وظایف و مناسبات با سایر قوا منعکس در سند تحول شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد توجه قرار گرفته است.

خبرگزاری مهر

رشت - قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، انتقال تکنولوژی را از مباحث مهم روابط بین المللی دانشگاهی دانست و گفت: یکی از دلایل برخی وابستگی‌ها به غرب ضعف در انتقال تکنولوژی است

خبرگزاری مهر

دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، کرمانشاه و شاهرود بالاترین امتیاز فعالیت های فناوری را در رتبه بندی تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی کسب کردند.

خبرگزاری مهر

دومین جشنواره سالانه شعر و داستان در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت مکنانو رزین قابل چاپ سه‌بعدی حاوی نانولوله‌کربنی به بازار ارائه کرده است که می‌تواند استحکام قطعات چاپ شده را افزایش داده و همچنین خواص ضدالکتریسیته ساکن در آن‌ها ایجاد کند. شرکت مکنانو (Mechnano) رزین چاپ سه‌بعدی ESD مبتنی بر نانولوله کربن را عرضه می‌کند. این استارتاپ چاپ سه‌بعدی مستقر در آریزونا، یک فتوپلیمر اتلاف‌کننده الکترواستاتیک (Dispipative...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل امور دانشجویان بین الملل سازمان امور دانشجویان گفت: دانشگاه‌ها ملزم هستند در صورت همکاری با موسسات جذب دانشجوی بین المللی تنها از طریق این موسسات، دانشجوی خارجی مجوزدار که در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان اعلام می‌شود، جذب کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نام نویسی و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی از امروز چهارشنبه آغاز شد.

خبرگزاری مهر

ثبت‌نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه در واحدهای متعدد دانشگاهی خود در سراسر کشور، پذیرای زنان مشتاق علم و دانش از کشور افغانستان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نئوم پپتیدهای (Neuome Peptides)، یک شرکت مستقر در سنگاپور، با استفاده از یادگیری ماشین و الگوریتم‌های ثبت شده، پلتفرمی برای تشخیص نشانگرهای زیستی ایجاد کرده است. این شرکت با موفقیت پپتیدهای خاص را برای اتصال به نشانگرهای زیستی از پیش تعیین شده و اثبات شده برای بیماری‌های قلبی عروقی طراحی کرده و در حال حاضر در حال توسعه حسگرهای تشخیصی مؤثر است....