شنبه 21 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهلت ارسال آثار به سومین دوره رقابت علمی کنز که به همت بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) برگزار می‌شود، تا پایان دی ماه تمدید شد.

خبرگزاری مهر

درخواست صدور دانشنامه دانش آموختگان دانشگاه پیام نور صرفاً از طریق پیشخوان خدمت موجود در سامانه گلستان فراهم است و خارج از این سامانه، امکان درخواست و پیگیری صدور دانشنامه میسر نیست.

خبرگزاری مهر

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با حضور پررنگ جامعه دانشگاهی یک شهید گمنام در روز یکشنبه یازدهم دی ماه در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تشییع و تدفین می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون بورس و امور دانشجویان بین الملل سازمان امور دانشجویان با تاکید بر این که بیش از 70 درصد جذب دانشجوی خارجی توسط دانشگاه ها از طریق موسسات جذب دانشجویان بین المللی است، گفت: تعامل دانشگاه‌ها با موسسات جذب دانشجویان بین المللی باید افزایش یابد.

خبرگزاری دانشجو

مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد ثبت نام متقاضیان شرکت در تکمیل ظرفیت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کاردانی پیوسته این دانشگاه از امروز چهارشنبه 7 دی آغاز شد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: ثبت نام متقاضیان شرکت در تکمیل ظرفیت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کاردانی پیوسته این...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، دکتر سلمانپور معاون بورس و امور دانشجویان بین الملل در نشست بررسی چالش‌ها و راهکارهای جذب دانشجویان بین الملل که با حضور مسئولین مؤسسات جذب در محل این سازمان برگزار شد، گفت: مؤسسات جذب دانشجویان خارجی برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد زیرا می‌تواند نقش بسیار مؤثری در معرفی ظرفیت‌های آموزش عالی و دانشگاه‌ها...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی شریف در خصوص نحوه برگزاری کلاس های جبرانی در هفته های پیش رو اطلاعیه ای صادر کرد. بر همین اساس بنا بر مصوبه شورای آموزش دانشگاه، کلاس‌های جبرانی در هفته آتی (10 تا 14 دی‌ماه) به صورت حضوری و در هفته‌ی پیش از امتحانات (17 تا 20 دی‌ماه) به صورت غیرحضوری برگزار خواهند شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلاس های جبرانی این دانشگاه در هفته آینده به صورت حضوری برگزار می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، جلال درخشه گفت: به دلیل محدودیت های ایجاد شده برای تحصیل بانوان در دانشگاه های کشور افغانستان، هم اینک دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه غیردولتی در جهان و با دارابودن رشته های مختلف در گروه های پزشکی و غیرپزشکی در واحدهای متعدد دانشگاهی سراسر کشور، پذیرای بانوان مشتاق علم و دانش در کلیه رشته /...

خبرگزاری مهر

براساس اعلام دانشگاه صنعتی شریف، کلاس های جبرانی دانشگاه شریف چند روز به صورت حضوری و چند روز به صورت مجازی برگزار می شود.

خبرگزاری مهر

معاون بورس و امور دانشجویان بین الملل گفت: در سطح بین المللی بیش از 70 درصد جذب دانشجوی خارجی توسط کلیه دانشگاه‌ها از طریق مؤسسات جذب است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت نام برای پنجاهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی از شنبه 10 دی ماه آغاز می شود و داوطلبان تا 17 دی ماه 1401 فرصت دارند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در این آزمون ثبت نام کنند. دفترچه راهنمای ثبت نام همزمان با فرآیند ثبت نام در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می شود. پنجاهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در روز 21 اردیبهشت ماه سال 1402 برگزار...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه های جامع علمی کاربردی غرب تهران گفت: مدرکی که هنرجویان و دانشجویان از علمی‌کاربردی دریافت می‌کنند، هیچ فرقی با دولتی و آزاد و غیرانتفاعی ندارد و 100 درصد توسط وزارت علوم و سایر کشورها پذیرفته شده است.

خبرگزاری مهر

ثبت نام برای پنجاهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی از شنبه 10 دی ماه 1401 آغاز می شود.