شنبه 21 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای متعدد دانشگاهی سراسر کشور، پذیرای بانوان مشتاق علم و دانش در کلیه رشته مقاطع تحصیلی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت؛ جلسه همکاری دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و عراق در راستای توسعه آموزشی پزشکی برگزار شد. ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت در این نشست با اشاره به تاریخچه و معرفی نظام آموزش پزشکی و ادغام آموزش در نظام سلامت اظهار کرد: همچون گذشته این تعامل و همکاری دوجانبه در زمینه توسعه آموزش پزشکی می تواند تداوم داشته باشد. باقری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان موسسه هواشناسی آلمان با داده‌های هواشناسی مربوط به دسامبر سال 1972 و یک مدل رایانه‌ای موفق به بازسازی تصویر معروف «تیله‌آبی» شدند که فضانوردان در سال 1972 از فضا گرفته بودند.

خبرگزاری مهر

بیشترین ظرفیت برای دانشگاه های کشور در مرحله تکمیل ظرفیت در رشته های بدون کنکور به دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی اختصاص یافته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تقویت تشکل ها و هیات های دانشجویی، انجمن‌های علمی، کانون‌های فرهنگی و اجتماعی و را مهم ترین برنامه های این وزارتخانه در دانشگاه ها عنوان کرد و گفت: حیات و سرزندگی مراکز آموزش عالی منوط به فعالیت مجموعه های دانشجویی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت بایدن (رئیس‌جمهور آمریکا) در حال اجرای یک طرح پژوهشی بحث‌برانگیز در زمینه ژئومهندسی خورشیدی است که بسیاری از کارشناسان با آن مخالف هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مطالعه جدید محققان درباره شنوایی در موش‌های پیر و جوان نشان می دهد امکان «یاد دادن» به مغز برای فیلتر کردن و حذف صداهای پس‌زمینه و بهبود ضعف شنوایی از این طریق در سنین بالا وجود دارد.

خبرگزاری مهر

مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی بین دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری مهر

نشست هم اندیشی معاون آموزشی وزارت بهداشت ایران و معاون فنی وزارت بهداشت عراق با محوریت برگزاری دوره های آموزشی متمرکز بر درمان انواع بیماری ها از جمله سرطان برگزار شد.

خبرگزاری مهر

امکان ثبت‌نام و انتخاب رشته برای ظرفیت‌های خالی مانده در مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی فراهم شد.

خبرگزاری مهر

ثبت‌نام و انتخاب رشته برای ظرفیت‌های خالی مانده در رشته‌های تحصیلی دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان در یک پژوهش جدید، ضمن بازبینی نظریه ادب، توصیه‌هایی برای نحوه برقراری ارتباط محترمانه بین افراد ارائه کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به مناسبت هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه صداوسیما از استادان پژوهشگر برتر و پایان‌نامه‌های برگزیده دانشجویان دانشگاه تجلیل شد. استادان پژوهشگر برتر دانشکده‌های دانشگاه صدا و سیما محمد حسن زورق، استاد پژوهشگر بازنشته برتر محسن کرمی استاد پژوهشگر برتر دانشکده دین و رسانه سیاوش صلواتیان استاد پژوهشگر برتر دانشکده ارتباطات علیرضا پورشکوری استاد...