یک‌شنبه 3 تیر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: دوره ارتقاء و مهارت افزایی مشاوران، روانشناسان، کارشناسان و مددکاران اجتماعی 5 شهریور ماه برگزار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

محققان "موسسه تحقیقات لوسمی جوزپ کارراس" در بارسلونا نشان دادند که شباهت شدید صورت، با انواع ویژگی‌های ژنتیکی مشترک مرتبط است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه میشیگان اعلام کرد، سند دست نویسی که گمان می‌شد آن را گالیلئو گالیلی (گالیله) اخترشناس و فیزیکدان نامدار ایتالیایی نوشته است، در واقع یک نسخه جعلی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دهقانی فیروزآبادی، رئیس جهاد دانشگاهی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور، فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت و به آمادگی این نهاد برای برداشتن گامهای بزرگ و نوآورانه در عرصه رفع نیاز‌های کشور و تحقق اقتصاد دانش‌بنیان با تکیه‌بر باور توانایی و بنیه‌ی داخلی تاکید کرد. که متن نامه به شرح زیر است: «حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین...

خبرگزاری مهر

رییس جهاد دانشگاهی در نامه‌ای به رئیس جمهور، فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت و از آمادگی این نهاد برای برداشتن گام‌های بزرگ و نوآورانه در عرصه رفع نیازهای کشور خبرداد.

خبرگزاری مهر

دفتر استعدادهای درخشان وزارت بهداشت برای اصلاح و تکمیل شیوه نامه ها و جداول امتیازی دانشجویان علوم پزشکی بسته پیشنهادی به بنیاد ملی نخبگان ارائه کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان توسعه و سرمایه‌گذاری دانشگاه تهران گفت: نمی‌توانیم 100 درصد منابع مالی مورد نیاز دانشگاه‌ها را از دولت طلب کنیم بلکه باید رویکرد هزینه‌ای را به رویکرد درآمدی تبدیل کنیم.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه تهران لازمه تحقق ایران قوی را تمرکز بر روی توانمندی‌های دانشگاه‌ها دانست و گفت: استقلال مالی و اداری دانشگاه‌ها شرط اصلی تحقق دانشگاه کارآفرین است.