یک‌شنبه 3 تیر 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه عصر ایران

جف دیویس از مقام‌های «پارک ایالتی دره دایناسورها» تگزاس گفت: ردپا‌ها در مسیری حدودا 35 متری روی زمین نقش بسته است. تخمین زده می‌شود که در حدود 140 رد پا از این یک دایناسور به جا مانده باشد که حالا حدود 60 تای آن‌ها اکنون پیداست.

خبرگزاری مهر

از سوی اداره کل دانشجویی معاونت فرهنگی ودانشجویی وزارت بهداشت، سرپرست اداره مشاوره و سلامت روان وزارت بهداشت منصوب شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ناصر اصلان‌آبادی متخصص بیماری‌های قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان این مطلب گفت: کتاب‌هایی که همکاران ما در حوزه‌های پزشکی در ایران طراحی کرده‌اند علاوه بر رفرنس‌های خارجی محور اصلی طراحی سوالات آزمون بورد است. ضو هیئت ممتحنه بورد تخصصی بیماری‌های قلب و عروق با اشاره به این‌که ارتقای سطح سلامت جامعه طی فرایند آزمون‌های بورد بدیهی است،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چالش نوآوری 2022 در حوزه کودک و نوجوان برای دومین بار با همکاری مشترک پارک فناوری پردیس و دفتر یونیسف برگزار می شود.

خبرگزاری مهر

عضو هیئت ممتحنه بورد تخصصی بیماری‌های قلب و عروق توجه به ملاحظات و نیازهای بومی، منطقه‌ای و درمانی در فرایند طراحی سوالات آزمون بورد را ضروری دانست.

خبرگزاری مهر

جزییات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، نحوه تأثیر معدل امتحانات نهایی دوره متوسطه (سابقه تحصیلی) در فرآیند سنجش برای پذیرش و ورود به دانشگاه‌ها و نسبت میان سوابق تحصیلی و آزمون سراسری (کنکور) برای ورود به دانشگاه‌ها در هر سال به شرح زیر اعلام کرد: نمره کل سابقه تحصیلی (معدل امتحانات نهایی) برای هر داوطلب (با تأثیر 40 و 50 درصدی به ترتیب در سال 1402...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: دوره ارتقا و مهارت افزایی مشاوران، روانشناسان، کارشناسان و مددکاران اجتماعی با حضور معاونین وزارت علوم تحقیقات و فناوری و رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها پنجم شهریور ماه می شود.