شنبه 7 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

دانشگاه علم و صنعت الزهرا در خواجه نصیر اعلام کردند کلاس های آموزشی در هفته آینده به صورت مجازی برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرعت‌گرفتن تغییرات اقلیمی و اثرات آن از جمله خشکسالی موجب شده است فشارها به اتحادیه اروپا به منظور تسهیل قوانین ویرایش ژنوم گیاهان زراعی افزایش یابد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهشگران با بررسی برخی از گونه‌های درختان شهری به این نتیجه رسیدند که تغییر اقلیم سلامت و بقای این درختان را نیز تهدید می‌کند.

خبرگزاری مهر

کلاس‌های درس دانشگاه سوره در هفته آینده به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: آموزش و پرورش شهر تهران ساعت کار دبستان‌های پایتخت را از 8:30 و مدارس متوسطه را 7:30 صبح اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، کارگاهی جهت آشنایی با شرایط و فرآیند اعطای تسهیلات به طرح‌های توسعه‌ای شرکت‌ها، شنبه 9 مهرماه ساعت 14 تا 16 در سالن خلیج فارس (44) محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. سال گذشته توافق‌نامه همکاری مشترکی میان ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف تسهیل فرآیند ایجاد اشتغال از طریق حمایت شرکت‌های نانویی...

خبرگزاری مهر

با توجه به انتشار جزئیات پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی در سال تحصیلی 1403-1402 براساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، ضرایب سوابق تحصیلی دیپلم نظام 3-3-6 برای سال 1402 مشخص شد.

خبرگزاری مهر

جزئیات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری کارشناسی، دکتری عمومی دامپزشکی و دکتری پیوسته بیوتکنولوژی در دانشگاه تهران اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی طی بیانیه‌ای در واکنش به اعتراضات اخیر در پی درگذشت فوت مهسا امینی اهانت به نوامیس مردم و آسیب به اموال عمومی برآمده از فتنه های برنامه‌ریزی شده دانست. متن این بیانیه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم انِا لله و اِنا الیهِ راجعون انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی (ره)،...

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس ستاد پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش گفت: هفته اول مهر مدارس دایر هستند البته با توجه به همزمانی با ایام پایانی ماه صفر ممکن است برخی خانواده‌ها به سفر به ویژه زیارت رفته باشند بنابراین مدیران مدارس برای آنها غیبت محسوب نکنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بعد از دانشگاه تهران، کلاس‌های دانشگاه شهید بهشتی هم غیرحضور شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در جهان امروز، حجم زیادی از پسماند‌های بیمارستانی، همه‌روزه در تمامی بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی تولید می‌شود. در این میان، پسماند عفونی، حاوی عوامل زنده بیماری‌زایی است که توانایی بقا و زنده ماندن آن‌ها با یکدیگر متفاوت است، به‌عنوان‌مثال ویروس هپاتیت ب در هوای خشک، بسیار پایدار است و تا چندین هفته بر روی سطوح زنده می‌ماند. به‌طور متوسط...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - زیرساخت‌های پژوهشی از هزینه‌های فزاینده آزمایش‌های علمی بزرگ نگران بوده و درصدد جلب کمک برای پرداخت هزینه‌های بالای برق هستند. حتی یکی از این آزمایشگاه‌ها در سال جاری شاهد افزایش 60 درصدی تعرفه برق مصرفی خود بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن امینی، مدیرکل دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی درباره میزان افزایش شهریه در رشته‌های علوم پزشکی گفت: برای علوم پزشکی‌ها هم مانند سایر رشته‌های غیرپزشکی یک کف و سقف داریم که برای دانشجویان با پذیرش عادی بسته به دسته بندی واحد ارائه دهنده خدمات و رشته و مقطع تحصیلی، افزایش‌ها متفاوت خواهد بود. مدیر کل دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای از مجازی بودن کلاس‌ها طی هفته اول مهر (دوم تا هفتم مهر) خبر داد و اعلام کرد: نودانشجویان این دانشگاه نیز می‌توانند به صورت غیرحضوری ثبت‌نام کنند.