یک‌شنبه 3 تیر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشجویان انجمن علمی مدیریت جهانگردی و اساتید دانشگاه تهران در «جشنواره بین‌المللی ابداعات و اختراعات اینوورس آمریکا 2022» موفق به کسب مدال طلا در زیرگروه هوشمندسازی شدند.

خبرگزاری مهر

وزیر بهداشت در ابلاغی و با اشاره به نامه دبیر کمیته صلاحیت روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه چهل و هشتمین جلسه این کمیته، روسای 5 دانشگاه علوم پزشکی کشور را منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان جهاد دانشگاهی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور، ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت، بر آمادگی این نهاد برای برداشتن گام‌های بزرگ و نوآورانه در عرصه رفع نیازهای کشور و تحقق اقتصاد دانش‌بنیان با تکیه بر باور توانایی و بنیه داخلی تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تاکنون 9 طرح کلان ملی فناوری در حوزه فناوری‌های سبز با اعتبار 52 میلیارد تومان به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای حفاظت از محیط زیست حمایت شده است.

خبرگزاری مهر

رئیس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی گفت: از 6 سال پیش هر سال سهم خانم‌ها در آموزش عالی یک درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دومین فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای جذب دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها و موسسات عالی کشور در دستگاه های اجرایی منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی در اجلاس رؤسای دانشگاه‌های بزرگ کشور که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد با گرامیداشت آغاز هفته دولت و ادای احترام به شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، درخصوص شعار دولت سیزدهم با عنوان "دولت مردمی؛ ایران قوی" اظهار داشت: در این شعار محوری قطعاً دانشگاه‌ها به عنوان نماد قدرت کشور تلقی می‌شوند. قوت هر جامعه و کشوری در...