دوشنبه 16 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

معاون مرکز جذب وزارت علوم تحقیقات و فناوری اعلام کرد: ثبت‌نام متقاضیان جذب هیأت علمی دانشگاه‌های کشور از امروز دوشنبه 20 تیرماه آغاز و تا دوم مردادماه ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طی احکامی از سوی صادق مفرد، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ عرفان سامی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه جامع امام حسین (ع)، محمد رضا قلی پور به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضائی و خدمات اداری و علی شهریاری به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی منصوب شدند.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: به طور حتم آموزش و پرورش از عهده اجرای مصوبه جدید کنکوری بر نخواهد آمد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی «پژوهشی / فناوری محور» رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی در روزهای 2 و 3 تیرماه 1401 برگزار شد. 14 هزار و 149 نفر در این آزمون ثبت نام کردند که 64 درصد شرکت کنندگان را زنان و 36 درصد را مردان تشکیل داده بودند و 73 درصد از شرکت کنندگان در قالب 72 رشته از رشته های علوم پایه پزشکی، داروسازی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انتخاب رشته مجازین آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال 1401 از فردا آغاز می‌شود و تا چهارشنبه ادامه دارد. داوطلبان در این فرصت تعیین‌شده می‌توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال 1401 روز جمعه، 17 تیر بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفت و قرار بود داوطلبان مجاز...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: افتتاح خانه‌های خلاق کارآفرینی را در جامعه گسترش و فرهنگ عمومی را شکل می‌دهد.

خبرگزاری مهر

کلید نهایی آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی «پژوهشی / فناوری محور» رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی برای 65 رشته و مجموعه منتشر شد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت دانشجویی دانشگاه شریف در اطلاعیه ای شرط اسکان دانشجویان در خوابگاه را پرداخت اجاره بهای هر دو ترم سال تحصیلی 1401-1400 اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است: فرایند ثبت نام، لیست‌گیری و انتخاب اتاق برای سال تحصیلی 1402-1401 از طریق سامانه یکپارچه مدیریت اسکان به آدرس dorm.sharif.ir و از امروز 20 تا 24 تیرماه با رعایت نکات ذیل انجام می‌شود: 1-...

خبرگزاری مهر

زنجان - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای سفری یک روزه وارد استان زنجان شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گروهی از پژوهشگران در موسسه «ماکس پلانک» آلمان یک سامانه نرم‌افزاری مدولار برای بهینه‌سازی سیستم‌های بیولوژیک ابداع کردند.

خبرگزاری مهر

تبریز - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: یکی از اقدامات مهم گنجاندن ورزش در برنامه خانواده‌هاست و ورزش باید در برنامه‌های آموزش عالی کشور نیز جایگاه خاص خود را داشته باشد.

خبرگزاری دانشجو

هاشم داداش‌پور، رئیس سازمان امور دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به تورم موجود در کشور در رابطه با تغذیه دانشجویان برای سال تحصیلی جدید اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه عدد و میزان مناسبی را براساس سال‌های قبل برای دانشگاه‌ها تخصیص داده است که دانشگاه‌ها می‌توانند نیاز‌هایشان را رفع کنند. اما واقعیت امر این است که با حذف ارز 4200 تومانی تمام کالا‌های اساسی...