یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یکی از اجزای مهم در زیست‌بوم فناوری، «ناحیه نوآوری» است که بر اساس تعریف ارائه‌شده در سایت IASP نواحی نوآوری مکان‌هایی هستند که برای جذب افراد کارآفرین، بااستعداد، مشاغل دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری‌ها طراحی شده‌اند که با توسعه و ترکیب مجموعه‌ای از دارایی‌های زیربنایی، نهادی، علمی، فناوری، آموزشی و اجتماعی آن‌ها به همراه ارائه خدمات باارزش افزوده،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدحسین قمری دبیر ششمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی از آغاز ثبت‌نام ششمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، ویژه سازمان‌ها و شرکت‌های صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان کشور از امروز شنبه، 18 تیر به مدت دو هفته خبر داد. محمدحسین قمری گفت: ثبت‌نام ششمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی برای بهره‌برداری از 25 هزار موقعیت شغلی در بیش از 4900 سازمان و شرکت صنعتی،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 دانشگاه آزاد اسلامی امروز شنبه 18 تیر پایان می‌یابد. بنا بر اعلام مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، آن دسته از داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب...

خبرگزاری مهر

مرکز پژوهش های مجلس در پیشنهادی عنوان کرده است قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری اصلاح و تغییراتی در ماده مربوط به آزمون مجدد اعمال شود.

خبرگزاری مهر

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: فقط 10 دانشگاه در کل کشور دارای خوابگاه متاهلی است، در صورت خوابگاه سازی توسط دانشگاه‌ها از آنها حمایت می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: 33 دانشگاه ایران در نظام ارزشیابی جدید عراق برای تحصیل دانشجویان عراقی مورد تأیید قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد پزشکی امروز منتشر می شود و داوطلبان می توانند از ساعت 16 امروز 18 تیر نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

وب‌گاه عصر ایران

یک آزمایش 3.5 ماهه که در آوریل به پایان رسید، نشان داد که LUX-ZEPLIN، حساس‌ترین نمونه‌ای به شمار می‌رود که تاکنون ابداع شده است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: 33 دانشگاه ایران در نظام ارزشیابی جدید عراق برای تحصیل دانشجویان عراقی مورد تأیید قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برگزیده برتر بنیاد ملی نخبگان با اشاره به بهبود روند جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی، یکی از ایرادات اصلی آئین‌نامه جذب را تکلیفی نبودن آن برای دستگاه‌های اجرایی کشور دانست و گفت: این آئین‌نامه به جای اینکه برای دستگاه‌های اجرایی، «تکلیفی» باشد، بیشتر «توصیه‌ای و پیشنهادی» است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روز عرفه، روز شناخت است. روزی است که خدای سبحان بندگان خود را به عبادت و اطاعت خویش فرا می‌خواند و خوان کرم و احسان و لطف خود را برای آنان می‌گسترد و در‌های مغفرت و بخشش و رحمتش را بر روی آنان می‌گشاید. عرفه، روز نیایش و رستگاری است، روز تجلی عبادت و پرستش است، روز به اجابت رسیدن حاجات است، روز مغفرت و بخشش است و در یک کلام عرفه، روز تولد دوباره...