یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال 1401 بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفت و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از فردا می‌توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. رقابت داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال 1401 در روزهای پنج‌شنبه پنجم و جمعه ششم خرداد ماه سال جاری در 34 حوزه امتحانی در دانشگاه‌های علوم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی مجازی، امروز جمعه هفدهم تیرماه به عنوان آخرین فرصت ثبت‌نام ترم تابستانی تعیین شده است. با صدور مجوز برگزاری ترم تابستانی دانشگاه علوم پزشکی مجازی از سوی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشجویان علاقمند به شرکت در ترم تابستانی این مرکز آموزشی تا پایان روز جاری، هفدهم تیرماه فرصت دارند به سایت دانشگاه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مقامات دانشگاه میشیگان شرقی از اعطای بودجه چند میلیون دلاری برای بهبود خوابگاه‌های این دانشگاه خبر دادند. این دانشگاه برای بهبود وضعیت خوابگاه‌های خود 200 میلیون دلار سرمایه‌گذاری می‌کند. در بخشی از این پروژه، دو تالار اقامتی جدید ساخته می‌شود، واحدهای خوابگاهی قدیمی تخریب می‌شوند و خوابگاه‌های باقی مانده تحت بازسازی قرار می‌گیرند. به گفته مقامات...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ثبت‌نام بدون آزمون دانشجو برای پذیرش در دانشکده خبر تا 21 تیرماه جاری ادامه دارد.

خبرگزاری مهر

در هفته گذشته آموزش عالی با اخبار و حواشی مختلفی روبه رو بود؛ از خبر شناسایی 12 شبکه متخلف در کنکور 1401 و دستگیری 480 داوطلب متقلب تا تایید سلامت کنکور توسط هیات منتخب رئیس‌جمهور.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهشگران نوعی باتری لیتیوم‌یونی طراحی کرده‌اند که با استفاده از آن‌ها خودروها، چه در هوای سرد و چه در هوای گرم، عملکرد بهتری خواهند داشت.

خبرگزاری مهر

نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال 1401 به صورت کارنامه برای داوطلبان حاضر در جلسه آزمون منتشر شد.

وب‌گاه عصر ایران

لایه جو زمین تعداد زیادی فوتون را مسدود می‌کند و بقیه را منحرف می‌کند. هابل، جیمز وب، اسپیتزر و غیره، همگی از این مزیت برخوردارند که می‌توانند بدون مزاحمت جو زمین عکس بگیرند.

وب‌گاه عصر ایران

دومینیک کراوس، فیزیکدان مؤسسه تحقیقاتی هلمهولتز - زنتروم درسدن - روزندورف در آلمان، درباره فشار تولید شده در آزمایش می‌گوید: «این معادل این است که 250 فیل آفریقایی با هم روی سطحی به اندازه یک ناخن انگشت ایستاده باشند.»

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با تاکید براینکه، نخبه کسی است که بتواند با خلاقیت و نوآوری باری از دوش جامعه برداشته و نه خود باری بر دوش آن باشد، شاخص‌های فعلی نظام نخبگانی کشور در شناسایی نخبگان و استعدادهای برتر را نیازمند اصلاح و به روز رسانی دانست.