یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه خبر آنلاین

جمهوری اسلامی نوشت: خبر عجیب عدم اعتبار مدارک 27 دانشگاه ایران از نظر وزارت علوم دولت عراق که این روزها در رسانه‌ها منتشر شده، هنوز واکنشی را از طرف مسئولین مربوطه ایرانی به همراه نداشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی با بیان اینکه حمایت های دولت در مقایسه با دوره های قبل، قابل توجه و تقدیر است، گفت: با وجود کمبود منابع مالی مجموعه دولت و وزارت علوم برای رفع مشکلات دانشگاه ها عزم جدی دارند اما بودجه ها محدود و برطرف کردن مسایل زمان بر است.

وب‌گاه عصر ایران

"آرشیا خان" (Arshia Khan)، استاد علوم رایانه دانشگاه مینه‌سوتا گفت: من بسیار هیجان‌زده هستم که همراه با دانشجویانم، به استقرار ربات‌های انسان‌نما در خانه‌های سالمندان پرداخته‌ایم تا با مراقبت از سالمندان، تاریخ‌سازی کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک پژوهشگر استرالیایی با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی، تخم‌هایی شبیه به تخم‌های لاک‌پشت طراحی کرده است. امید می‌رود با قرار دادن این نمونه‌های مجهز به ردیاب در بین تخم‌های واقعی، بتوان تجارت غیرقانونی تخم لاک‌پشت‌های دریایی در بازار سیاه را ردگیری کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 8 مصوبه جدید آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در نود و ششمین نشست شورای آموزش پزشکی به تصویب رسید. ابوالفضل باقری فرد با اعلام این خبر افزود: نود و ششمین نشست شورای آموزش پزشکی با حضور وزیر بهداشت به عنوان رئیس شورا، معاون آموزشی به عنوان دبیر شورای آموزش پزشکی، روسای دانشگاه های علوم پزشکی، رییس سازمان نظام پزشکی و سایر اعضای شورا برگزار و در...

وب‌گاه عصر ایران

از آنجا که زنبورهای عسل زبان گفتاری ندارند، اغلب با تکان دادن بدن خود، اطلاعات را به یکدیگر منتقل می‌کنند. این الگوی حرکات که به عنوان "رقص تکان دادن" شناخته می‌شود، ممکن است توسط یک زنبور مورد استفاده قرار بگیرد تا به زنبورهای دیگر بگوید که منبع غذایی در کجا قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون آموزش وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، برگزاری کلاس‌های دانشگاه‌ها در سال تحصیلی جدید به صورت حضوری خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: 12 گروه متخلفی که برای تقلب، به دست آوردن سوالات کنکور و فرستادن پاسخ سوالات به افراد سازماندهی شده و از هر داوطلب مبالغ میلیاردی می‌گرفتند، شناسایی شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه بحث آزاداندیشی را در زمینه‌های مختلف پیگیری می‌کنیم و تأکیدداریم در مواجه با دانشجویان اخلاق و کرامت انسانی رعایت شود، اظهار کرد: از سال تحصیلی جدید نیز طرح "استاد حامی" را برای ورودهای جدید اجرا می‌کنیم؛ این استاد تا پایان دوره همراه دانشجویان خواهد بود. حسین قناعتی با اشاره به نقش بی‌بدیل دانشگاه در...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 دانشگاه آزاد اسلامی فردا 18 تیرماه به پایان می‌رسد.

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس سازمان سنجش گفت: فاصله اجتماعی مناسب و کیفیت برگزاری آزمون دانشگاه علوم اسلامی رضوی خوب بود و بیش از 3 هزار نفر در این آزمون شرکت کردند.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی از اجرای برنامه عملیاتی مراکز مطالعات در راستای تحقق آموزش علوم پزشکی جامعه نگر و پاسخگو با محوریت طرح تعالی، عدالت و بهره وری در آموزش خبر داد.