جمعه 15 تیر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین رویداد روز هوش مصنوعی با ارائه هفت پنل تخصصی با تمرکز بر محورهای اصلی رویداد طی دو روز (29 و 30 تیرماه) در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می‌شود. محمد تشنه لب دبیر نخستین رویداد روز هوش مصنوعی اظهار داشت: این رویداد بستری برای اتصال بین صنعت و دانشگاه است که متعاقباً منجر به آشنایی بیشتر دانشگاه با نیازمندی‌های صنعت و صنعت با...

خبرگزاری مهر

جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با هدف معرفی گروه ها و فرایندهای آموزشی برتر با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هفتمین کتاب در حوزه تمدن‌ها و باستان‌شناسی و دومین اثر مرجع ایران شناسی که توسط انتشارات معتبر بین‌المللی راتلج انگلیس با 170 سال سابقه در سری جهانی منتشر شده است، به اثر مشترک پرفسور حسن فاضلی نشلی استاد بین‌المللی دانشگاه تهران تعلق گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محققان دانشگاه کلرادو بولدر موفق به سنتز گرافین (Graphyne) شدند، ماده‌ای که دهه‌ها پیش نظریه‌پردازی شده بود، اما هرگز با موفقیت تولید آن انجام نشده بود. بیش از یک دهه است که دانشمندان تلاش کرده‌اند شکل جدیدی از کربن به نام گرافین را با موفقیت محدودی سنتز کنند. این تلاش اکنون به لطف تحقیقات جدید دانشگاه کلرادو بولدر به پایان رسیده است. گرافین...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کارگزاران صادراتی را که توانمندی تخصصی، تجربی و دانشی برای توسعه صادرات محصولات دانش بنیان و خلاق به کشور ارمنستان دارند، برای همکاری فراخواند.

خبرگزاری مهر

تبریز - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: 2 درصد دانش جهان در ایران تولید می شود و ایران رتبه اول و بلامنازع تولید دانش در منطقه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یکی از بازیکنان سابق فوتبال آمریکایی، که به دلیل تسکیل درد نیاز به دارو‌های طبیعی داشته و تجربه استفاده از گیاه شاهدانه را نیز داشته است، با تاسیس شرکت پریمیتیو به دنبال استفاده از فناوری‌نانو در این گیاه است. او از همکاری محققان دانشگاه هاروارد نیز استفاده می‌کند. کالوین جانسون، بازیکن سابق تیم دیترویت لاینز (شیر‌های دیترویت) می‌خواهد با استفاده...

خبرگزاری مهر

دانشگاه تهران به منظور معرفی فرصت‌های شغلی شرکت‌های معتبر داخلی به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برای ورود به بازار کار، نمایشگاه کار برپا کرد.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: جشنواره کن به فیلمی جایزه داد که مقدسات مردم ایران یعنی امام رضا (ع) را زیر سوال برد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی ماده واحده «تایید انتخاب رئیس بنیاد ایرانشناسی» که در جلسه 862 مورخ 1401/03/03 شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، را برای اجرا ابلاغ کرد. ماده واحده «تایید انتخاب رئیس بنیاد ایرانشناسی» به شرح ذیل است: نهاد ریاست جمهوری بنیاد ایرانشناسی ماده واحده «تایید انتخاب رئیس بنیاد ایرانشناسی»...

خبرگزاری مهر

کلید اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.