جمعه 15 تیر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: فقط 10 دانشگاه در کل کشور دارای خوابگاه متاهلی است، در صورت خوابگاه سازی توسط دانشگاه ها از آنها حمایت می شود.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از توسعه ارتباطات بین المللی در حوزه آموزش مجازی دانشجویان دندانپزشکی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در بخش ارتباط دانشگاه با صنعت برنامه‌های متنوعی داریم که راه‌اندازی سامانه‌ای با عنوان نظام ایده‌ها و نیازها یکی از آن‌ها است و تمام نیازهای خصوصی و دولتی را در بر می‌گیرد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران ظرفیت پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در سطوح 2، 3 و 4 سال تحصیلی جدید 1402- 1401 را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، در نشست رؤسای دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور در دانشگاه تبریز که با حضور نماینده، ولی فقیه و امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در حال برگزاری است، گفت: برنامه راهبردی در سه بخش اهداف کوتاه، میان مدت و بلند مدت تهیه شود و اولویت‌های پنچ گانه وزارت علوم در میان اهداف...

خبرگزاری مهر

معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به اقدامات ستاد برای اعزام زائران دانشگاهی در بیست و سومین دوره این سفرها از ارائه تسهیلات ویژه به زائرین دانشگاهی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با توجه به افزایش حضور دانشجویان در فضای مجازی، اداره فضای مجازی در معاونت فرهنگی وزارت علوم راه‌اندازی شد.

خبرگزاری مهر

مهلت حضور در سومین فراخوان طرح گرنت فناوری «جوانه» ویژه حمایت از پایان نامه‌ها و رساله ها تا 15 تیرماه ادامه دارد.

خبرگزاری مهر

دانشگاه خوارزمی ترم تابستان مجازی برای دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور برگزار می کند، دانشجویان از 21 خرداد می توانند در این دوره ثبت نام کنند.