جمعه 15 تیر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

کلید اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

خبرگزاری مهر

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: دانشگاه‌ها حق ندارند برای غذا و اجاره بهای خوابگاه‌ها اطلاعیه داده و از خود مبلغی را تعیین کنند.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی دوره چهل و نهم هفته اول تیرماه 1401 منتشر می شود.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بیمارستان مجازی فرهیختگان به همت تیمی از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در بخش ایده و استارتاپ در رویداد ملی "عصر امید"رونمایی شد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه تهران با اشاره به پتانسیل جایزه فناوری و نوآوری یونسکو در عرصه بین‌الملل، پیشنهاد تشکیل اتحادیه دانشگاه‌های فارسی‌زبان با محوریت دانشگاه تهران را مطرح کرد.

خبرگزاری مهر

مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان از اجرای طرح بزرگ پات (پیشگیری از افت تحصیلی) خبر داد و گفت: این طرح از مهر ماه سال آینده اجرایی می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایشگاه کار با حضور 50 شرکت معتبر به منظور معرفی فرصت‌های شغلی شرکت‌های معتبر داخلی به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برای ورود به بازار اشتغال در دانشگاه تهران افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سند دانشگاه اسلامی در برنامه های راهبردی کوتاه مدت دانشگاه ها گنجانده شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان این که اقتدار ایران نتیجه توان دانشگاهیان و کنار هم قرار گرفتن علم و اراده جدی آنان است، گفت: دشمن به دنبال فرسایش امید، باور، مشارکت و ارتباطات عمومی و سرمایه های اجتماعی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: حرمت و کرامت مجموعه‌های دانشگاهی کشور را باید بر اساس آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی حفظ کنیم.