جمعه 15 تیر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در خراسان جنوبی به دلیل دانشگاهی بودن منطقه و برخورداری از نیروهای متخصص به‌ویژه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات یک مزیت نسبی به شمار می‌روند و حمایت از این مجموعه‌ها راهکاری موثر برای رونق تولید و ایجاد اشتغال است.

خبرگزاری مهر

پس از کش و قوس های فراوان درباره رفع کمبود پزشک در کشور، سازوکار افزایش ظرفیت دانشجوی پزشکی در کنکور مشخص شد و این ظرفیت در مناطق محروم و با تاکید بر اعتباربخشی دانشگاه ها اعمال می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس صندوق رفاه دانشجویان از صنعتی شدن 30 آشپزخانه سنتی دانشگاه‌ها در سال جاری خبر داد و گفت: در مراکز آموزش عالی کشور تاکنون 78 آشپزخانه صنعتی شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در تایید انتخاب روح الله دهقانی فیروزآبادی رییس جدید سازمان جهاددانشگاهی از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اولین رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «عصر امید» همزمان با چهلمین سالگرد تأسیس این دانشگاه، عصر امروز با حضور دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) افتتاح شد. دکتر...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سفیر بلاروس در جمهوری اسلامی ایران از نمایشگاه رویداد «عصر امید» ویژه دستاوردهای فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی دیدن کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نهادهای علمی باید بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب برنامه‌ریزی کنند و ایده پردازی علمی داشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ متن نامه به شرح زیر است: جناب آقای سید یاسر جبرائیلی ریاست محترم مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست‌های کلی نظام سلام علیکم همانطور که مستحضر هستید در انتخابات سال‌های 1398 و 1400 شاهد کاهش مشارکت مردم و افزایش قابل توجه تعداد آرای باطله در انتخابات بودیم. برای ریشه‌یابی این موضوع دلایلی، چون گرانی، تورم، بیکاری، ناامیدی مردم از پایبندی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جشنواره پویانمایی و فیلم با عنوان «جوشش» با هدف ایجاد نشاط در بخش تشکل‌های دانشجویی و با مشارکت فعالان این بخش برگزار می‌شود که تجربه جدیدی را در فضای فرهنگی دانشگاه به ارمغان خواهد آورد. نشست‌های ویژه نقد و بررسی فعالیت فرهنگی تشکل‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران نیز از جمله برنامه‌های این جشنواره است. پایش فرهنگی تشکل‌های دانشجویی و معرفی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با حضور 11 شرکت دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و در محل مصلای تهران برپا شد. در این پاویون که از امروز هشتم تا یازدهم خرداد ماه 1401 برپا شده است، 11 شرکت دانش‌بنیان حضور خواهند داشت و به ارائه محصولات، خدمات و توانمندی‌های خود می‌پردازند. نام شرکت‌های دانش بنیان حاضر...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه دانشگاه باید بسترساز اشتغال دانش بنیان باشد، گفت: دانشگاه باید جامعه را درک و مطابق با زیست بوم آن حرکت کند.

خبرگزاری فارس