چهارشنبه 13 تیر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان امور دانشجویان گفت: تعداد قابل توجه‌ای از دانشجویان کشورهای همسایه بویژه افغانستان در ایران حضور دارند که این موضوع نشان از آن دارد که مسوولان نسبت به دانشجویان بین‌الملل کشورهای همجوار خود بی‌تفاوت نیستند.

خبرگزاری ایرنا

تهرا - ایرنا - سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی با تسلیت حادثه دلخراش متروپل و درگذشت تعدادی از هموطنان عزیزمان تاکید کرد: این فاجعه بار دیگر زنگ خطر رعایت نشدن استانداردها و ضرورت هوشیاری در برابر پیشگیری از حوادث تلخ و تاسف را به صدا درآورد.

خبرگزاری مهر

مهلت ثبت نام، ویرایش فرم ثبت نام و تکمیل مدارک برای سی و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی سال 1401 برای بار دوم تمدید شد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

دانشگاه جامع علمی کاربردی با هدف تداعی شنیداری رسالت و ماموریت‌های محوله در حوزه اشتغال مولد و توسعه فرهنگ مهارت آموزی، در نظر دارد شعار خود را همراستا با عناصر هویت بصری طراحی کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدمسعود حسینی عضو هیئت‌مدیره شرکت دانش‌بنیان تفکر پیشرو عصر داده پارسیان با بیان اینکه سرویس ونش بر روی کلیه اپلیکیشن‌های پرداخت استفاده می‌شود، گفت: این سرویس با دریافت شناسه قبض، اطلاعات آخرین قبض را به کاربر نمایش می‌دهد. این محصول قدم بزرگی برای حذف قبوض کاغذی بود که بر اساس استاندارد‌های داخلی و با نگاه به استاندارد‌های جهانی طراحی و تولید...

خبرگزاری مهر

نمایشگاه و رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی از امروز 8 خردادماه در محل مصلای بزرگ تهران آغاز می شود و تا 11 خرداد ادامه دارد.

خبرگزاری مهر

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام کرد: پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه ملی «گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی» با حضور 11 شرکت دانش‌بنیان برپا می شود.

خبرگزاری مهر

مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: مهلت انتخاب سهمیه رزمندگان و ایثارگران در فرم ثبت نام چهل و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی تمدید شد.