چهارشنبه 13 تیر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

رئیس نهاد رهبری در دانشگاهها گفت: نهضت تبیین و جهاد تبیین مأموریت کنونی ما است و در این راستا باید خالصانه و با تمام توان و معطوف به رصد حرکت دشمن مبارزه کرد.

خبرگزاری مهر

وزیر بهداشت گفت: به روسای دانشگاه علوم پزشکی اجازه داده ایم برای تکمیل ظرفیت نیروهای متخصص از افراد بومی دانشجو جذب کنند تا این دانشجویان پس از فراغت از تحصیل در مناطق خود ماندگار شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاهیان در گام دوم انقلاب اسلامی همنوا با امام و رهبری با حضور در حرم امام با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق می‌کنند بر اساس این گزارش، مراسم تجدید میثاق دانشگاهیان سه‌شنبه دهم خردادماه ساعت 11در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

شیراز - نخستین دفتر تعاملات علم و فناوری کشور در مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز با هدف استفاده از توان علمی متخصصان ایرانی مقیم خارج از کشور راه‌اندازی شد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: تلاش داریم بحث ورود و خروج از کشور برای دانشجویان بین‌الملل تسهیل یابد به همین منظور این موضوع را طی هشت ماه گذشته پیگیری کرده‌ایم.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت فناور با بهره مندی از نانوذرات مس، دستمال مرطوب نانویی با خواص ضدقارچ و ضدباکتری طراحی و تولید کرد.

خبرگزاری مهر

جمعی از دفاتر عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در نامه ای به رئیس سازمان صدا و سیما خواستار سرعت و دقت در انتشار اخبار حادثه متروپل آبادان شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، کمیسیون ملی یونسکو - ایران و دانشگاه تهران تفاهم‌نامه‌ای را برای راه‌اندازی جایزه فناوری و نوآوری با هدف گسترش زیست‌بوم نوآوری و ترغیب فعالان این حوزه امضا کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست معاونت نظارت و سنجش دانشگاه علمی کابردی از اجرایی شدن طرح ملی بازدیدهای نظارتی بین استانی، به منظور دریافت آخرین اطلاعات مراکز آموزش علمی کاربردی در سراسر کشور خبر داد.