شنبه 29 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،«کتاب مسئله محور است» با حضور جمعی از فعالان و ادوار جنبش دانشجویی رونمایی شد. هادی قاسمی، مدیر عامل خبرگزاری دانشجو در آیین رونمایی از "کتاب مسئله محور است"، گفت: با شیوع ویروس کرونا، فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی مجازی و کم‌رمق شد؛ اما با بازگشایی دانشگاه‌ها تشکل‌ها در یک نقطه حساس و تعیین کننده قرار گرفتند و آن هم نقطه تعریف دانشگاه است؛ البته...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست دفتر پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم در مورد احتمال کپی‌برداری از ایده‌ها در سامانه «نان» گفت: افرادی که ایده‌ای را ثبت کنند، گواهی ثبت اولیه می‌گیرند، ضمنا ارتباط سامانه با سامانه ثبت اختراع مرکز مالکیت معنوی زیرمجموعه قوه قضائیه در حال نهایی‌شدن است.

خبرگزاری مهر

پس از دو سال از شیوع پاندمی کرونا و در حالی که آمار درگذشتگان کرونا تک رقمی شده، به نظر می‌رسد آزمون‌های کشوری به ثبات رسیده اند و مُهر تعویق از کنکورها برداشته شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره نهایی‌سازی بخش‌هایی از سند تحول شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه این شورا به ریاست آیت‌الله رئیسی گفت: یکی از فصول خیلی مهم این سند که مربوط به رابطه و مناسبات شورا با سایر قوا و دستگاه‌های کشور بود مورد تصویب نهایی قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در سال جاری مقرر شد همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های غیرپزشکی با بودجه های هزینه‌ای و جاری امکانپذیر شود و برای ارتقای سطح رفاه اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه‌ها تلاش می‌کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست مرکز ارزیابی موسسات و شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: بازاریابی تخصصی یکی از چالش‌های صادرات شرکت‌های دانش بنیان است و بسیاری از بازاریاب‌های جنرال توجهی به بازارسازی ندارند و اولویت های بازاریابی محصولات های‌تک را نمی شناسند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس پارک فناوری پردیس از صادرات محصولات دانش بنیان و فناورانه این پارک به 20 کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه باید همه توان دانشگاه به صورت هم‌افزا برای برگزاری رویداد «عصر امید» به خط شود، گفت: ارزیابی مدیران این دانشگاه براساس نحوه عملکرد آنها در این رویداد خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی فصل دوم سند تحول این شورا را که مربوط به چگونگی مناسبات و تعاملات با سایر قوا بود بررسی کرده و به تصویب رساندند.