شنبه 8 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان سنجش با اشاره به گرفتار شدن حدود 60 داوطلب کنکور در سیل از برگزاری آزمون اختصاصی ویژه این داوطلبان در 2 هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ابلاغ آیین‌نامه جدید مدارس غیردولتی وضعیت نظارت بر شهریه، ساعت کار و بیمه معلمان را شرح داد.

وب‌گاه عصر ایران

«4 مورد بازداشت داشتیم و این نشان می دهد که مردم عزیز به سیستم سازمان سنجش اعتماد کردند، یک مورد در تهران با اولین عکسی که از پرسشنامه گرفت دستگیر شد، یک مورد هم در جنوب و دو مورد در غرب قصد داشتند ابزار تقلب به حوزه کنکور ببرند که دستگیر شدند.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالحسین خسروپناه امروز جمعه 7 اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نوبت اول کنکور سراسری 1403 در جمع خبرنگاران افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای ماموریت‌های خود علاوه بر تصویب اسناد بالادستی باید نظارت ارزیابی دقیق هم از مصوبات داشته باشد. وی افزود: سازمان سنجش در دو سال اخیر رشد دقیقی پیدا کرده است. بازدیدی...

خبرگزاری دانشجو

رییس سازمان سنجش با اشاره به گرفتار شدن حدود 60 داوطلب کنکور در سیل از برگزاری آزمون اختصاصی ویژه این داوطلبان در 2 هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

صبح امروز داوطلبان گروه علوم تجربی رقابت خود را آغاز کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در شهرستان های زیرکوه و حاجی آباد در استان خراسان جنوبی به دلیل سیل بسیار سنگین، متاسفانه حدود 60 نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی تمام امکانات خود را برای این انر بسیج کرده بودند، به آزمون نرسیدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان سنجش گفت: با توجه به اینکه حدود 50 داوطلب در مناطق سیل‌زده موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان سنجش با اشاره به گرفتار شدن حدود 60 داوطلب کنکور در سیل از برگزاری آزمون اختصاصی ویژه این داوطلبان در 2 هفته آینده خبر داد.

وب‌گاه فرارو

«در 600 هزار مدرسه دخترانه باید این وظیفه روایتگری پیشرفت ایران و دختر ایرانی را انجام دهیم. در کنار آن هم 16 طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجراست. باید از تشکل‌های دانش‌آموزی همچون اتحادیه انجمن‌های اسلامی تشکر کنیم؛ در حالی که امروز همه هجمه‌ها بر روی دختران عزیز ایران ماست؛ این تشکل‌ها پای کار آمدند.»

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در راستای برگزاری چهار آزمون در کل کشور تنها چهار مورد دستگیری داشتیم و نشان می‌دهد که داوطلبان به سیستم آموزشی ما اعتماد کردند و دیگر وسوسه برخی شبکه‌ها نخواهند شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دولت مردمی 67 مرکز جدید دندانپزشکی در بخش دولتی ایجاد شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: سازمان سنجش در این سال‌های اخیر رشد خوبی در راستای برگزاری آزمون سراسری داشته و در بازدیدی که از مجموعه آزمون انجام شد، می‌توان با قاطعیت گفت که تخلف در این حوزه صفر است و کسی نمی‌تواند سوالات را لو دهد و سواستفاده داشته باشد.

وب‌گاه فرارو

«4 مورد دستگیری داشتیم و این نشان میدهد که مردم عزیز به سیستم سازمان سنجش اعتماد کردند، یک مورد در تهران با اولین عکسی که از پرسشنامه گرفت دستگیر شد، یک مورد هم در جنوب و دو مورد در غرب قصد داشتند ابزار تقلب به حوزه کنکور ببرند که دستگیر شدند.»

وب‌گاه الف

دومین و آخرین روز نوبت دوم کنکور 1403 با شرکت بیش از نیم میلیون داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 30 سال پیش در چنین روزهایی فرهنگیان کشور شاهد تعیین تکلیف معلمان حق التدریس بودند.