پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احمد توکلی در تجمع مقابل سازمان سنجش در اعتراض به مصوبه کنکوری: این مصوبه فقر را پایدار می‌کند و این ضد اسلام، ضد حق و ضد خدا و پیغمبر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام سخنگوی ستاد ثبت‌نام دانش آموزان در مدارس استان فارس، رشته موسیقی برای دختران دانش‌آموز در شیراز حذف نشده، اکنون مشکل برطرف شده و طی چند روز آینده ثبت نام انجام خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میرحسن ارژنگ‌نژاد هنرمند پیشکسوت مجسمه‌سازی ظهر امروز 25 مردادماه در سن 101 سالگی در پی ابتلا به کرونا درگذشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه صنعتی شریف گفت: سفره آموزش عالی کشور خیلی گسترده شده و بودجه دولتی توان غذا دادن به این همه مهمان سر این سفره را ندارد، بنابراین باید سفره آموزش عالی کوچک شود تا بتواند به دانشگاه‌های اصلی بهتر برسد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه تهران ضمن حضور در مراسم معارفه رئیس موسسه لغت‌نامه دهخدا و مرکز آموزش بین‌المللی زبان فارسی، هجمه‌ها علیه حمیرا زمردی را غیرقابل قبول دانست و بر حمایت خودش از او تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه شریف گفت: در حوزه مسکن نخبگان اقدامات خوبی را شروع کردیم و امیدواریم با همکاری بنیاد ملی نخبگان اولین مجتمع استاد - نخبه را در منطقه وردآورد تهران در منطقه 22 ایجاد کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره تبدیل کتاب فروشی «کتاب اسم» به بانک تجارت گفت: از بانک تجارت انتظار داریم با جلوگیری از این اقدام، کورسویی از تفضل علم نسبت به سرمایه را در جامعه روشن نگاه دارند.

وب‌گاه 55 آنلاین

بابک برزویه، عکاس، امروز (سه‌شنبه، 25 مرداد ماه) از دنیا رفت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: توان دانشگاه شریف در حوزه تحقیقات دفاعی بیش از ارجاعات فعلی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید مهدی میراحمدی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این مراسم گفت: باور دانشجویان به اینکه دانشگاه مبدا همه تحولات جامعه بوده و هر اتفاقی که در جامعه می‌افتد مبداش دانشگاه است هم آن‌ها را مسئولیت پذیر می‌کند و هم مسئولیت دانشگاهیان را مهم‌تر می‌کند. وی افزود: اگر قرار بود دانشگاه صرفا به امر تربیت آموزشی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در آئین تکریم مهدی علی‌اکبرزاده و معارفه حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با اشاره به اهمیت قانون رتبه‌بندی معلمان گفت: آموزش از صفر سالگی کودک و زمانی که بچه به دنیا می‌آید شروع می‌شود. بخشی از زنجیره تأمین آموزش نهاد خانواده است. آموزش کودک از صفر تا شش سالگی...

خبرگزاری تسنیم

بابک برزویه عکاس مطرح عرصه سینما و تئاتر، امروز سه‌شنبه 25 مرداد درگذشت.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیأت مدیره کانون کارافرینی استان تهران با اشاره به روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی گفت: حمایت از توسعه کمی و کیفی تشکل های مردمی و ایجاد فرصت های بهتر برای فعالیت های آنان در فرایند توسعه کشور، از اهداف و برنامه های کانون است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور هفدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان با نیازهای ویژه کشور را با حمایت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در دو بخش دانش‌آموزان دختر و پسر از 24 الی 30 مرداد در مشهد مقدس برگزار می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکترسید حسن قدسی پور درمراسم افتتاحیه دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی با عنوان «حامیم» با حضوردکترسیدحسن قدسی‌پور رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها و حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی میراحمدی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد گفت: تجربه...