دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری تسنیم

اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی روسای 10 دانشگاه کشور را انتخاب کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری مهر

10 رئیس دانشگاه در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب و اعلام شد: سند باشگاه دانش‌پژوهان جوان هفته آینده ابلاغ می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی مقرر شد سند باشگاه دانش‌پژوهان جوان که در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده، هفته آینده ابلاغ شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: لانگ کووید - 19 (کووید طول‌کشیده) نوع جدیدی از این بیماری است که وقتی کسی به آن مبتلا شود، به‌راحتی دست از سرش برنمی‌دارد و ممکن است هفته‌ها یا ماه‌ها بعد نیز فرد از علائم بیماری رها نشود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روحانی و فعال سیاسی افغانستان در همایش بین‌المللی «محور مقاومت علیه تروریسم» گفت: دنیا در حال حرکت به سمت 2 قطبی حق و باطل است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: عصر امروز سه شنبه تصادف جاده‌ای خودرو باری و یک دستگاه آمبولانس در محور ارومیه به بوکان دو کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید محمد علوی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به آغاز موج جدید کرونا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عموما این موج از کشورهای با تکنولوژی بالا و امکانات زیاد اما بدون نظم و انضباط آغاز شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اثر برخورد آمبولانس با خودرو باری سایپا در محور ارومیه به بوکان، راننده آمبولانس جان باخت.

وب‌گاه عصر ایران

اینترنت امن یعنی اینترنتی که شبکه ملی اطلاعات دارد و اطلاعات کشور لازم نیست به سرورهای خارجی برود و برگردد.

وب‌گاه الف

آیین اختتامیه «دومین جشنواره فرهنگی هنری یاریگران زندگی» که به همت معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شده بود، شب گذشته در فرهنگسرای نیاوران با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سالروز درگذشت رضاشاه / جسد مومیایی او سال 97 در حرم عبدالعظیم شهرری پیدا شد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

آن طور که گفته می‌شود، در سال 97 کارگران زمین را تا عمق هشت‌متری حفر کردند و در این عمق بود که به محفظه‌ای بتنی رسیدند. یکی از شاهدان عینی گفته بود شکافتن این محفظه به‌سختی انجام شد. هنگام حفر آن برخی بناها و ساختمان‌های آستان می‌لرزید اما بالاخره کارگران موفق شدند و ما بعدا فهمیدیم که این محفظه بتنی همان محل جنازه رضاشاه بوده است.