دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

ششمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده سرکرده گروهک تروریستی تندر به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

خبرگزاری دانا

یوسف پورآرین گفت: امشب پس از نماز مغرب و اعشاء پرچم عزاداری محرم با حضور امام جمعه قزوین، شهردار و جمعی از فعالان عرصه بزرگداشت عملیات محرم در میدان سید حسن نصرالله برافراشته می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در افرادی که واکسن گریز هستند 29 برابر بیشتر از افرادی است که واکسیناسیون کامل را دریافت کرده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پرویز کرمی رییس مرکز و دبیر ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق در نشست دهکده شایستگی مدیران سما با بیان این‌که نقش زیست‌بوم خلاق و نوآوری در حوزه آموزش و یادگیری بسیار پررنگ شده است، ادامه داد: آموزش خلاق و نوآور، یکی از محور‌های توسعه به شمار می‌رود و بر همین اساس، تولید محتوای آموزشی متناسب با نیاز روز جامعه هدف، مبتنی بر فناوری‌های پیشرفته...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ششمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده سرکرده گروهک تروریستی تندر به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

کارگروه پیشگیری از سرقت دبیرخانه شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم مأمور تدوین سازوکار هماهنگی، هم‌افزایی و جلوگیری از موازی‌کاری دستگاه‌های ذی‌ربط در راستای پیشگیری از سرقت شد.

خبرگزاری دانا

"محمد فائزی" از جذب 501 نیرو در آموزش و پرورش گیلان از طریق ماده 28 آزمون استخدامی خبر داد و گفت: مجموع آورده های علمی و مصاحبه ای تحویل سازمان سنجش شده و پذیرفته شدگان یک دوره یک ساله را در دانشگاه فرهنگیان خواهند گذراند.

خبرگزاری تسنیم

با برگزاری مسابقات آبهای آرام قهرمانی دانشجویان کشور و انتخابی تیم ملی آقایان نفرات برتر مشخص شدند.

وب‌گاه الف

ششمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده سرکرده گروهک تروریستی تندر به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارگروه پیشگیری از سرقت دبیرخانه شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم مکلف شد اجرای مصوبات این شورای عالی از ناحیه دستگاه‌های مسئول و ذیربط را پیگیری کند.

وب‌گاه فرارو

دادستان گرگان از دانشگاه علوم پزشکی گلستان درباره فیلم امتناع از انتقال مصدوم به مراکز درمانی توضیح خواست. دادستان اسپانلو گفت: در نامه‌ای به دانشگاه علوم پزشکی استان به مسئولان این دانشگاه 24 ساعت فرصت داده شد تا علت امتناع اورژانس 115 از انتقال یک بیمار به بیمارستان را کتبا به دادستانی اعلام کند. او گفت: اگر توضیحات ارائه شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان، قابل قبول نباشد، به استناد...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شیوه نامه صدور حکم جدید معلمان آماده شده است، اظهار کرد: آیین نامه مربوطه در این زمینه هنوز به لحاظ کلی تایید نشده است و پس از رفع ایرادات، تایید خواهد شد.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: 11 هزار و 963 نفر از اساتید دانشگاه ها در طرح اندیشه تمدن ساز ویژه اساتید دانشگاه های سراسر کشور شرکت کردند.

وب‌گاه 55 آنلاین

در چند سال گذشته بر خلاف اینکه قرار بود کنکور برای داوطلبان کم استرس‌تر و با سراشیبی کمتری همراه باشد اما به محلی برای مناقشه مدیران، قانونگذاران و سیاستگذاران این حوزه بدل شد.