جمعه 21 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفتمین دوره مسابقات چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات به میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در امروز پنجشنبه 23 تیرماه سال جاری به شکل حضوری و جمعه به شکل مجازی برگزار می‌شود. برگزار کننده اولین دوره این رویداد، مرکز نوآوری و فناوری اطلاعات دانشگاه شریف بوده است. در هفتیمن دوره رویداد چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات 250 نفر در قالب 75 تیم...

خبرگزاری مهر

پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی دوره آموزشی «دریافتی از تاریخ فرهنگی ایران معاصر» را به صورت برخط از 30 تیر به مدت بیست جلسه برگزار می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش در تازه‌ترین قسمت از برنامه تلویزیونی «دستخط» شبکه پنج سیما به پرسش‌های محمدحسین رنجبران پاسخ داد.

خبرگزاری مهر

بجنورد - معاون دانشگاه فرهنگیان با اشاره به کسری 70 هزار نفری معلم در کشور، گفت: دانشگاه فرهنگیان باید توسعه یابد و به این منظور به همکاری استان‌ها احتیاج داریم.

خبرگزاری تسنیم

فرصت ثبت‌نام بیمه تکمیلی فرهنگیان تا 31 تیر ماه جاری تمدید شد.

خبرگزاری دانا

با وجود تأکید رهبر معظم انقلاب پیرامون اهمیت واقعه گوهرشاد، مستندات تاریخی و درخواست خانواده شهدا و مردم مبنی بر یافتن محل تدفین دسته جمعی شهدا، پرونده این مطالبه در دستگاه قضا مسکوت ماند.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام حسین محمدزاده گفت:: 38 محله کم برخوردار در سطح استان قزوین با توجه به شاخص‌های آموزشی و تربیتی احصا شده که شامل 20 محله در شهر قزوین، اقبالیه 3 محله، تاکستان 5 محله، آبیک و آوج و بوئین زهرا هر کدام دو محله و الوند و البرز 4 محله است.

وب‌گاه الف

سرپرست اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از تمدید مهلت ثبت‌نام بیمه تکمیلی درمان فرهنگیان تا 31 تیرماه 1401 خبر داد.

خبرگزاری دانا

صالح یاوری گفت: در ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی سهم استان قزوین احداث 6 فضای ورزشی از 2 هزار و 100 فضای ورزشی کشور بود که با پیگیری‌های صورت گرفته این میزان به 36 فضای ورزشی افزایش پیدا کرد.

خبرگزاری دانا

نقی سیاهکالی مرادی گفت: قزوین جزو استان‌های دارای کمترین بازمانده از تحصیل است و امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌ها موانع تحصیلی دانش‌آموزان جامانده از تحصیل را برطرف کنیم تا همه فرزندان از بستر تعلیم و تربیت استفاده کنند.

خبرگزاری دانا

آیت الله سید احمد خاتمی در واکنش بر برخی شایعات مجازی در مورد دخترش گفت: تمام این تخریب ها به دلیل موضعی است من در برابر بی حجابی گرفته ام و این دروغ ها، اولین و آخرین نیست و یقین دارم که این دروغ ها ادامه خواهد یافت.