دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روحانی و فعال سیاسی افغانستان در همایش بین‌المللی «محور مقاومت علیه تروریسم» گفت: دنیا در حال حرکت به سمت 2 قطبی حق و باطل است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: عصر امروز سه شنبه تصادف جاده‌ای خودرو باری و یک دستگاه آمبولانس در محور ارومیه به بوکان دو کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید محمد علوی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به آغاز موج جدید کرونا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عموما این موج از کشورهای با تکنولوژی بالا و امکانات زیاد اما بدون نظم و انضباط آغاز شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اثر برخورد آمبولانس با خودرو باری سایپا در محور ارومیه به بوکان، راننده آمبولانس جان باخت.

وب‌گاه عصر ایران

اینترنت امن یعنی اینترنتی که شبکه ملی اطلاعات دارد و اطلاعات کشور لازم نیست به سرورهای خارجی برود و برگردد.

وب‌گاه الف

آیین اختتامیه «دومین جشنواره فرهنگی هنری یاریگران زندگی» که به همت معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شده بود، شب گذشته در فرهنگسرای نیاوران با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سالروز درگذشت رضاشاه / جسد مومیایی او سال 97 در حرم عبدالعظیم شهرری پیدا شد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

آن طور که گفته می‌شود، در سال 97 کارگران زمین را تا عمق هشت‌متری حفر کردند و در این عمق بود که به محفظه‌ای بتنی رسیدند. یکی از شاهدان عینی گفته بود شکافتن این محفظه به‌سختی انجام شد. هنگام حفر آن برخی بناها و ساختمان‌های آستان می‌لرزید اما بالاخره کارگران موفق شدند و ما بعدا فهمیدیم که این محفظه بتنی همان محل جنازه رضاشاه بوده است.

خبرگزاری مهر

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: یکی از ابزارهای داعش این بود که در فضای مجازی کار می‌کرد و کسانی که مدعی حقوق بشر هستند برای انجام هرکار خشنی به این‌گروه میدان می‌دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعدادی از نمایندگان مجلس به دولت پیرامون افزایش حقوق بازنشستگان و اجرای رتبه بندی معلمان تذکر دادند.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: زمان تعهد خدمت پزشکان مناطق محروم از سه برابر به یک و نیم تا 2 برابر تقلیل می‌یابد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران تئاتر نوشت: تیمور شیرین‌لو فرزند پری صابری نویسنده و کارگردان پیشکسوت تئاتر از حال عمومی این هنرمند خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه مشرق نیوز

ششمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده سرکرده گروهک تروریستی تندر به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.