جمعه 21 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه عصر ایران

پس از فروکش کردن تب آوانگاردیسم و پست مدرنیسم شعر ایرانی، کم کم فضای ادبی را در اختیار گرفتند و جریانی پدید آوردند که می‌توان از آنها شاعران نوشصتی یاد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمعی از اعضای هیات دولت و آیت الله «مصطفی علما» نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار نیز در این سفر آیت الله رییسی را همراهی می‌کنند. آیت الله رییسی در سفر به شهرستان سرپل ذهاب در مرقد مطهر احمدابن اسحاق (ره) در جمع مردم سخنرانی می‌کند. سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از 90 هزار تن جمعیت در هشت سال جنگ تحمیلی بار‌ها مورد...

وب‌گاه الف

رئیس جمهور با اشاره به نقش و جایگاه استان کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس گفت: مردمان این دیار جانانه و پیروزمندانه هشت سال دفاع مقدس چه در مقابل صدامیان و چه منافقان ایستادگی کردند.

وب‌گاه الف

تعدادی از وزرا، معاونان و مشاوران رئیس جمهور امروز در سفر به استان کرمانشاه در شهرستان‌های استان حضور پیدا می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با حکم صادق مفرد، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های الزهرا، خواجه نصیر، مذاهب اسلامی، واحد تهران مرکز و تهران غرب دانشگاه آزاد و پردیس شهید عباسپور منصوب شدند. بر همین اساس زهرا وفاداران به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا انتخاب شد. پیش از این الهه سادات قاسمی مسئولیت بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا...

خبرگزاری دانا

گزارش در خصوص واقعه گوهرشاد با وجود تأکید رهبر معظم انقلاب پیرامون اهمیت آن حادثه، مستندات تاریخی و درخواست خانواده شهدا و مردم مبنی بر یافتن محل تدفین دسته جمعی شهدا، پرونده این مطالبه در دستگاه قضا مسکوت ماند.

وب‌گاه گسترش

رییس جمهور با اشاره به ظرفیت های بالای کشاورزی استان کرمانشاه از جمله قریب به 900 هزار اراضی حاصلخیز، گفت: این استان در کنار اینکه امنیت مرزها را حفظ کرده می تواند در امنیت غذایی نقش بسیار ارزشمندی را ایفا کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: در کمترین رتبه یعنی در بدترین حالت 45 درصد حقوق و مزایای معلمان افزایش خواهد یافت.

خبرگزاری دانا

فاطمه زرگرپور گفت: تکرار صرف واژه حجاب بدون نوآوری برای نسل جدید بیزاری می‌آورد و باید نشست‌هایی با تنوع ویژه در میان نوجوانان و جوانان برگزار شود؛ چراکه برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره های این چنینی تاثیر آنچنانی در مشکل بدحجابی ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. نگرانی از وضعیت بودجه تغذیه دانشگاه‌ها رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: سازمان برنامه و بودجه عدد و...

خبرگزاری دانشجو

حمیدرضا خانمحمدی مشاور وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: به مناسبت دهه ولایت و در این راستا و در جهت برگزاری باشکوه مراسم عید غدیر، یکی از گروه‌های فرهنگی هدیه‌هایی را برای کودکان در نظر گرفته و از آنجا که ظرفیت مخاطب آموزش و پرورش یعنی دانش آموزان و خانواده آن‌ها ظرفیتی قابل توجه است، در اجرای پویش هدیه اسباب بازی مشارکت می‌کنیم. وی تصریح...

خبرگزاری دانا

رییس جمهور در بیست و هشتمین سفر استانی دولت، وارد استان کرمانشاه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سیدابراهیم رییسی در بیست و هشتمین سفر استانی دولت، وارد استان کرمانشاه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

5 پسر نوجوان وقتی برای آب تنی وارد حوضی در اطراف زاهدان شده بودند غرق شدند و یک روز بعد خانواده‌هایشان که به‌دنبال آنها بودند، پیکرهای بی‌جان‌شان را کشف کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور به منظور برگزاری سفر استانی دولت مردمی به استان کرمانشاه، وارد فرودگاه این شهر شد.