شنبه 8 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر این اساس، مصاحبه دوره دکتری تخصصی سال جاری کلیه داوطلبان دعوت‌شده به مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال 1401 و دوره بدون آزمون این مقطع ویژه استعداد‌های درخشان که از امروز آغاز شده، تا روز شنبه یکم مرداد ماه ادامه خواهد داشت. همچنین آزمون اختصاصی (مصاحبه) داوطلبان واحد‌های ارس، کیش و امارات نیز در خلال روز‌های فوق برگزار می‌شود. داوطلبان لازم است...

خبرگزاری تسنیم

یک شرکت دانش‌بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به طراحی سامانه هوشمند پایش و مشاوره مزارع کشاورزی با عنوان «جالیزان» شده است.

وب‌گاه تابناک

خبرگزاری تسنیم

طراح طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس ضمن تشریح ویژگی‌های این طرح، گفت: یکی از مهمترین مزیت‌های نظام تناسبی، استانی و شهرستانی این است که سازوکار انتخابات از حالت صفر و یک خارج شده و تمامی جریان‌های سیاسی براساس میزان اقبال عمومی دارای کرسی خواهند بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مسعود رحمتی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار دانشگاه صنعتی امیرکبیرو مجری طرح «کاهش لرزش برای بیماران Essential tremor (ترمور اساسی) به کمک تحریک الکتریکی تطبیق پذیر» گفت: با توجه به آمار حدود 80 هزار نفر از جمعیت ایران به ترمور اساسی دچار هستند؛ و از هر 25 نفر بالای 40 سال، یک نفر به این بیماری مبتلاست....

خبرگزاری مهر

در دیدار مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، بر استفاده از فضای مدارس به منظور حضور بانوان در عرصه ورزش صبحگاهی تأکید شد.

وب‌گاه الف

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از استقبال دانشگاه‌های بزرگ از معرفی رشته‌های روزانه برای پذیرش های بدون آزمون خبر داد و گفت: ظرفیت پذیرش در رشته‌های روزانه بدون آزمون دانشگاه‌ها امسال افزایش یافته است.

وب‌گاه فرارو

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: پذیرش در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی صرفا مخصوص مراکز غیردولتی نیست دانشگاه‌های دولتی هم ظرفیت‌هایی در این زمینه اعلام کردند به طوریکه امسال حتی دانشگاه تهران برای رشته‌های روزانه نیز یک سری رشته‌ها را برای پذیرش بدون آزمون معرفی کرده است.

خبرگزاری مهر

فرآیند انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال 1401 از امروز دوشنبه 20 تیر آغاز شد و داوطلبان مجاز می توانند تا چهارشنبه 22 تیز نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عصر ایران

دانشگاه های دولتی هم ظرفیت هایی در این زمینه اعلام کردند به طوریکه امسال حتی دانشگاه تهران برای رشته های روزانه نیز یک سری رشته ها را برای پذیرش بدون آزمون معرفی کرده است.

وب‌گاه منیبان

فاطمه ترکمان‌اسدی با اشاره به افزایش موارد ابتلا به کووید 19 در روزهای اخیر، گفت: تکمیل دوره واکسیناسیون مانع از بروز موج جدید همه گیری ویروس کرونا در جامعه خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طی احکامی از سوی صادق مفرد، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ عرفان سامی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه جامع امام حسین (ع)، محمد رضا قلی پور به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضائی و خدمات اداری و علی شهریاری به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی منصوب شدند.