جمعه 10 فروردین 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه عرشه آنلاین

تازه‌ترین خبر درباره شهریه مدارس غیردولتی در همین تعطیلات آخر هفته منتشر شد؛ حداقل شهریه 4میلیون تومان و حداکثر 35میلیون تومان خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اعلام دانشگاه معارف اسلامی وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، متقاضیان تا آخر وقت امروز شنبه چهارم تیر ماه 1401 مهلت دارند برای ثبت‌نام اینترنتی به سامانه پذیرش دانشگاه معارف اسلامی در پورتال دانشگاه به آدرس www.maaref.ac.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. ارائه مدارک، بعد از قبولی در آزمون ورودی الزامی عنوان شده و...

خبرگزاری مهر

فرصت انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 ساعت 24 امروز چهارم تیرماه به پایان می رسد.

وب‌گاه گسترش

لازم به ذکراست مصاحبه استخدامی از روز دوشنبه مورخ 1401/04/06 آغاز و حداکثر تا روز سه شنبه مورخ 1401/04/21 طبق زمان بندی اعلام شده از سوی اداره کل آموزش وپرورش استان مربوطه (استان شغل محل مورد تقاضا) پایان خواهد یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون بسکتبال با حضور در ایرنا در خصوص برنامه‌های آتی خود سخن گفت. ساخت کمپ بسکتبال،‌تخریب و ساخت تالار بسکتبال آزادی، انتخاب دبیر این فدراسیون، تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر بسکتبال و تعامل با آموزش و پرورش از مواردی بود که جواد داوری در مورد آن صحبت کرد.

خبرگزاری مهر

دانشگاه های صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، فردوسی مشهد، شهید مدنی تبریز، اصفهان با دانشگاه های 7 کشور خارجی دوره مشترک در مقطع کارشناسی ارشد برگزار می کنند.

وب‌گاه گسترش

نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس عبدی در اعتماد نوشت: به نظر می‌رسد مساله‌ای که دولت آقای رییسی با آن دست به گریبان است، اقتصاد و سیاست خارجی است.

خبرگزاری دانا

اعتیاد این بلای خانمان سوز به دلیل عدم آگاهی والدین، دسترسی آسان، ارزان بودن و نبود مراکز ورزشی و فرهنگی مناسبت همچنان در شهرستان مرزی سراوان قربانی می گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بهشتی گفت: در جامعه خودمان طی سی و چند سال اخیر با پیروی ناقص و به یک معنا تام و تمام از نظریه نئولیبرالی به وضعیتی دچار شده ایم که امروزه شکاف های میان اقشار مختلف جامعه ما به قدری زیاد شده که مرتب بحران می آفریند، طبقه متوسط ما به طبقه فرودست ریزش پیدا می کند و بعد حوادثی را می بینیم از ماجرای دی ماه 96، آبان 98 و اعتراضاتی که امروز با آن مواجه هستیم.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: درپی وقوع پدیده ریزگرد در این استان در چند روز گذشته تعداد 501 بیمار دارای علائم تنفسی به مراکز درمانی خوزستان مراجعه و تحت درمان قرار گرفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمهوری اسلامی به اقدام جدید زن‌ستیزانه امارت اسلامی افغانستان پرداخته است.