یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

نماینده مردم مرند در مجلس شورای اسلامی گفت: شاهد روند صعودی قیمت دارو و تجهیزات پزشکی هستیم. رییس جمهور شخصا برای کنترل قیمت به این موضوع ورود کند چرا که وزارت بهداشت عملکرد ضعیفی دارد.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم نوشهر در مجلس گفت: آمار خروج اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و فارغ‌التحصیلان در کشور به ویژه در 2 سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته و این آمار برای حال و آینده کشور نگران کننده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با توجه به اهمیت ویژه واحد‌های خلاق فعال در حوزه‌های علوم انسانی، اجتماعی و صنایع فرهنگی در اقتصاد دانش بنیان و در جهت اجرای ماده 6 قانون جهش تولید دانش‌بنیان «آیین نامه اجرایی توسعه زیست‌بوم واحد‌های خلاق» را برای اجرایی شدن ابلاغ کرد تا با این گام، رشد شرکت‌های خلاق در ابعاد کیفی و کمی اتفاق بیفتد. مسوولیت...

خبرگزاری مهر

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: کنکور 1402 براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می شود.

وب‌گاه الف

شیوه‌نامه اجرایی ثبت‌نام دانش آموزان اتباع خارجی در مدارس جمهوری اسلامی ایران در سال تحصیلی 1401- 1402 از سوی مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج ابلاغ شد.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید 19 این استان برای دهمین روز متوالی صفر شد، گفت: آمار متوفیان ناشی از ابتلا به کرونا در این استان از ابتدای شیوع ویروس تاکنون سه هزار و 341 نفر است.

خبرگزاری دانا

امیر کرمی گفت: اکنون در اکثر نقاط دنیا و در کشور ما نشانه هایی از ورود موج هفتم کرونا مشاهده می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار منطقه 13 گفت: 30 مدرسه در مقطع ابتدائی، متوسطه اول و دوم به عنوان پایگاه تابستانی تعیین شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: با ابلاغ ماده واحده تکمیل و اصلاح موادی از سیاست‌ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی (پس از پایان متوسطه)" از سوی رئیس شورای انقلاب فرهنگی، سهم نمره سابقه تحصیلی برای سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی در رشته‌های پرمتقاضی در سال‌های آتی اعلام شد.

خبرگزاری دانا

جمالیان با اشاره به اینکه طرح دارویار بزرگترین اتفاق در حوزه سلامت محسوب می شود گفت: در این طرح واقعی سازی قیمت دارو مد نظر است که هزینه آن بدون اینکه از جیب مردم برداشته شود مدنظر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سهم نمره سابقه تحصیلی برای سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی در رشته‌های پرمتقاضی در سال‌های آتی اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت آیین‌نامه دولت درباره قانون رتبه‌بندی معلمان را خلاف مصوبه مجلس است و سودی برای آنها ندارد.