پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه الف

وزیر آموزش و پرورش گفت: 9 هزار معلم جدید و دانش آموخته از دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی جدید به مدارس عشایری سراسر کشور اعزام می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران گفت: تقویت هویت دینی دانش آموزان در برنامه‌های تابستانی باید مورد توجه قرار گیرد.

خبرگزاری مهر

بجنورد - مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان گفت: اکنون 800 عضو هیأت علمی در دانشگاه فرهنگیان فعال هستند اما تا پایان سال هزار و 300 هیأت علمی به ظرفیت دانشگاه فرهنگیان افزوده خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه، جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه و حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه، دستورالعمل «تقویم آموزشی سال تحصیلی 1402-1401 جهت دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی و گروه علوم پزشکی» را به رؤسای استان‌ها و واحد‌های ویژه دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کردند.

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: حمل و نقل عمومی انسان محور یکی از مهم ترین مباحثی است که در برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران مورد توجه قرار گرفته است.

خبرگزاری مهر

قائم‌مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل در دیدار با سفیر عراق از تشکیل جلسه رؤسای دانشگاه‌های ایرانی و نمایندگان وزارت علوم عراق و ایران درباره تأیید مدارک علمی دانشگاه‌های ایران خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بسیاری در ایران به این باور رسیده‌اند که هدف اعلام شده رهبر ترکیه از «مبارزه با تروریسم» در سوریه صرفاً بهانه‌ای برای دنبال کردن یک سیاست توسعه‌طلبانه در خاورمیانه و فراتر از آن است که در نهایت منجر به هم‌سویی ترکیه با دشمنان ایران و تشدید بیش‌تر تضاد منافع تهران و آنکارا خواهد شد.

خبرگزاری مهر

قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی و 117 تشکل دانشجویی و مردمی خطاب به رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با صدور نامه ای خواستار رسیدگی به وضعیت مناطق آزاد شدند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

تهیه‌کننده «پسران دریا» تاکید کرد که متولی سینمای ایران از نظر سیاسی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است اما همه دستگاه‌های دولتی موظف‌اند که در کنار سینما باشند.

خبرگزاری مهر

بررسی وضعیت حکمرانی آموزش عالی 10 کشور دنیا نشان می دهد که طراحی نظام ارزیابی و تضمین کیفیت متناسب با اهداف و مأموریت های آموزش عالی به عملکرد بهتر دانشگاه ها منجر می شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

پارسا پیروزفر در 22 شهریور ماه 1351 در تهران متولد شد و در واع 49 سال سن دارد که باعث تعجب کاربران شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی و بیش از 110 تشکل دانشجویی در نامه‌ای به رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خواستار اصلاح قانون مناطق آزاد و ویژه تجاری شدند. متن این نامه به شرح ذیل است: بسمه تعالی «شما مناطق آزاد را می‌بینید غصه‌دار میشوید، حق هم دارید» مقام معظم رهبری (دامه برکاته) جناب آقای دکتر پور ابراهیمی ریاست محترم کمیسیون...

خبرگزاری مهر

مشهد - وزیر آموزش و پرورش گفت: تلاش می‌شود تا پایان سال جاری در تمامی مناطق عشایری، مدارس با سازه‌های سبک نوسازی شود.