جمعه 14 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانا

سجادی فر گفت: مسئله حجاب به معنای منزوی کردن زن در جامعه نیست و اگر کسی چنین برداشتی از حجاب داشته باشد، برداشتی کاملًا غلط و انحرافی است زیرا مسئله حجاب به معنای جلوگیری از اختلاط و آمیزش بی قید و شرط زن و مرد در جامعه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می‌گوید چهره کرونا تغییر کرده و وارد مرحله‌ای دیگر شده است.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: یک چهارم سطح شهرها را بافت‌های هدف بازآفرینی شهری اعم از سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه‌ای، بافت‌فرسوده میانی و بافت فرسوده تاریخی تشکیل می‌دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارت آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد برای دانشگاه های پیام نور و آزاد 21 تیر منتشر می شود.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: در کمترین رتبه یعنی در بدترین حالت 45 درصد حقوق و مزایای معلمان افزایش خواهد یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گشت ارشاد تا دیروز غفلت‌ها را تذکر می‌داد اما این‌بار باید جبهه جدیدی را هدف بگیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر از آغاز ثبت نام بدون کنکور متقاضیان تحصیل در پردیس بین المللی کیش این دانشگاه برای نیم سال تحصیلی مهر 1401 در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد.

خبرگزاری مهر

نحوه تعیین تکلیف داوطلبان کنکور 1402 که دارای سوابق تحصیلی نیستند از سوی سازمان سنجش و شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر گروه پیشگیری از بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز علائم، راه‌های انتقال و پیشگیری از بیماری وبا را تشریح کرد.

وب‌گاه گسترش

سهرابی با اشاره به اعیاد، جشن‌های عروسی، اجتماعات خانوادگی و مذهبی پیش رو به ویژه بازگشت حجاج، بر ضرورت استفاده از ماسک در فضاهای بسته و باز و رعایت فاصله فیزیکی برای پیشگیری از شکل گیری موج جدید بیماری تاکید کرد.

وب‌گاه گسترش

معلمان نهضت سوادآموزی می‌گویند: برای اینکه معلمان نهضت سوادآموزی مشمول طرح ساماندهیِ استخدام کارکنان دولت نشوند، طرح ساماندهی، تامین و تربیتِ نیرو در آموزش و پرورش در مجلس پیگیری می‌شود که این طرح در واقع تضییع حق معلمانی است که سال‌ها عمر خود را در آموزش و پرورش گذاشتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: در کمترین رتبه یعنی در بدترین حالت 45 درصد حقوق و مزایای معلمان افزایش خواهد یافت.

خبرگزاری تسنیم

زبان فارسی بیش از هفت سده، زبان رسمی مردم هندوستان بزرگ بوده است. هندوستان بزرگ یعنی از شرق بنگال (حوالی اورست) تا غرب پاکستان و مرزهای ایران کنونی.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: در آزمون آموزش و پرورش که برگزار شد، 260 نفر از فرزندان ایثارگران در این آزمون قبول و 38 نفر استخدام شدند.