جمعه 14 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید نصرت الله موسوی صبح امروز در حاشیه جلسه ستاد فعالیت‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل که در سالن جلسات معاونت فرهنگی دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه فعالیت‌های قابل قبولی در حوزه اردو‌های جهادی در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل انجام شده و برنامه‌های متنوع فرهنگی و جهادی برای ایام تابستان و به ویژه اربعین حسینی (ع)، پیش‌بینی شده است. وی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همایش علمی نظام اسلامی و مساله حجاب از سوی مرکز مطالعات زنان و خانواده و پردیس البرز دانشگاه تهران روز دوشنبه 20 تیر 1401 ساعت 9 تا 13 از سوی مرکز مطالعات زنان و خانواده و پردیس البرز در تالار امیرکبیر دانشگاه تهران برگزار شد. در ابتدا در این مراسم محمد مهدی فتوره‌چی دبیر همایش به چگونگی شگل گیری و برنامه‌ریزی درخصوص مساله نظام اسلامی و مساله حجاب...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش گفت: 9 هزار معلم جدید و دانش‌آموخته از دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی جدید به مدارس عشایری سراسر کشور اعزام می‌شوند.

خبرگزاری دانا

وزیر آموزش و پرورش گفت: 9 هزار معلم جدید و دانش آموخته از دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی جدید به مدارس عشایری سراسر کشور اعزام می‌شوند.

خبرگزاری دانا

محمد هادی عباسی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تزریق دز یادآور و استفاده از ماسک، مهمترین اقدام برای کاهش سرعت پیشرفت همه گیری کرونا است.

خبرگزاری دانا

عبدالله کشاورز گفت: ارائه خدمات غیرمجاز پزشکی در آرایشگاه‌ها و مراکز، توسط افرادی غیر از مسئول فنی و پزشک تخلف است و حتما به دادگاه ارجاع می‌شود.

وب‌گاه منیبان

یوسف نوری گفت: 9 هزار معلم جدید و دانش آموخته از دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی جدید به مدارس عشایری سراسر کشور اعزام می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه دومین کنفرانس پژوهش‌های نشر با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نظر به تعطیلی دانشگاه‌ها و مراکز علمی تهران در تاریخ قبلی برگزاری کنفرانس پژوهش‌های نشر، به استحضار می‌رسانیم این رویداد چهارشنبه، 22 تیرماه برگزار می‌شود. در این اطلاعیه آمده است: ضمن عذرخواهی بابت تغییر به‌وجودآمده در برنامه، بدین‌وسیله از تمامی علاقه‌مندان دعوت به عمل می‌آوریم...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز تحقیقات علوم و مهندسی صنایع غذایی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از آمادگی این واحد برای ارایه خدمات آموزشی و ارتقای توانمندی علمی و فنی کارشناسان خطوط تولید و کنترل کیفیت کارخانجات صنایع غذایی و آموزش گروه‌های ارزیابی کنترل حسی خبر داد.

وب‌گاه گسترش

وزیر آموزش و پرورش گفت: 9 هزار معلم جدید و دانش آموخته از دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی جدید به مدارس عشایری سراسر کشور اعزام می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یوسف رفیعی رئیس پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این خصوص گفت: هدف از راه اندازی این رشته‌های تحصیلی، ایجاد بستر و فرصتی مناسب برای بهره برداری مدیران صنعتی و دولتی و کارشناسان شاغل، از آموزش در دوره‌های کارشناسی ارشد کاربردی بوده؛ به نحوی که برگزاری کلاس‌های درس این دوره‌ها بصورت فشرده برنامه ریزی و اجرا می‌شود. وی افزود: در شرایط...

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیشینه جنبش دانشجویی در ایران نشان می‌دهد که این جنبش از ابتدا تلاش کرده تا خود را در صف مردم قرار دهد و در جهت اعاده حقوق مردم چه در مواجهه با رژیم پهلوی و چه در دوران حاکمیت جمهوری اسلامی تلاش کند؛ اگر چه در این مسیر با فرازوفرود‌ها و لغزش‌هایی نیز مواجه شده است. یکی از خطراتی که همواره در کمین جنبش دانشجویی قرار داشته این بوده که این جنبش با فاصله گرفتن...

خبرگزاری مهر

اندیشیدن به توسعه / توسعه نیافتگی ضرورتی است برخاسته از درد و رنجی جانکاه، دردی که سرآغاز تفکر فلسفی است.

وب‌گاه منیبان

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: اجرای رتبه‌بندی معلمان از این هفته و هفته آینده آغاز خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش گفت: 9 هزار معلم جدید و دانش آموخته از دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی جدید به مدارس عشایری سراسر کشور اعزام می‌شوند.